Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania lucreaza cu GMP Group pe PR si Public Affairs
Marti, 30 Iulie 2019

 

Credit: Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) 

Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) reprezinta cele mai mari 18 companii de retail alimentar si nonalimentar din Romania, ce reuneste nume precum Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, IKEA, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi si Selgros.

AdPlayers. info

Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) lucreaza cu GMP Group pentru serviciile de PR si Public Affairs.

Point Public Affairs si GMP PR, parte din GMP GROUP, isi extind portofoliul de clienti cu un nou parteneriat incheiat cu Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR), institutia care reprezinta cele mai mari 18 companii de retail alimentar si nonalimentar din Romania, ce reuneste nume precum Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, IKEA, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi si Selgros.

Potrivit reprezentantilor GMP Group, cele doua agentii vor oferi servicii integrate de comunicare, ce includ relatii publice, consultanta strategica, media relations, comunicare de criza si issues management, stakeholders’ engagement, lobby si public affairs - pentru AMRCR.

Noul parteneriat vine in contextul experientei solide a celor doua agentii in zona de retail & FMCG, care completeaza expertiza in serviciile de comunicare integrata, relatii publice si public affairs. 

„Point Public Affairs si GMP PR au fost selectate in urma unui pitch care s-a desfasurat pe parcursul lunii iunie si care a punctat criterii precum viziunea strategica, orientarea catre eficienta in rezultate, creativitatea si experienta in industria de retail. Le uram bun venit alaturi de noi si speram la cat mai multe proiecte de succes!”, declara George Badescu, Director Executiv al Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania.

Colaborarea cu GMP Group va sprijini AMRCR in misiunea sa de a fi un partener activ in sustinerea dezvoltarii Romaniei si de a mentine o relatie deschisa si constructiva cu institutiile statului si cu organizatiile profesionale, in acord cu nevoile consumatorilor si principiile pietei libere, pentru asigurarea unui climat comercial modern, echitabil si care vine in sprijinul economiei locale.

Membra a Confederatiei Patronale ,,Concordia” si a organizatiei ,,EuroCommerce“ – care reprezinta retailul modern la nivel comunitar, Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) a fost creata in anul 2003, la initiativa unui grup de manageri de firme de comert romanesti si internationale si este o asociatie profesionala care reprezinta interesele industriei de retail din Romania.

La nivel european, AMRCR este membra EuroCommerce, iar in luna decembrie 2017 a devenit membra in comitetul director al acestei organizatii ce grupeaza federatii nationale si companii din domeniul retail si comertului international din 31 de tari.

Asociatia sustine faptul ca dincolo de spiritul competitiv care caracterizeaza sectorul comertului romanesc, este necesar un spatiu transparent si deschis de dialog care sa permita identificarea, dezbaterea si solutionarea problemelor de interes comun. AMRCR promoveaza interesele membrilor, iar scopul Asociatiei este acela de a promova initiative care sa stimuleze concurenta loiala intre toti comerciantii din Romania.

De la inceputul lunii martie 2019, AMRCR este prezidat de un Consiliu Director, format din cinci membri: Alina Vladoianu Teau (Mega Image), Aura Radulescu (Cora Romania), Olguta Bendeac (Decathlon), Valer Hancas (Kaufland Romania) si Tiberiu Danetiu (Auchan Retail Romania).

Mai mult in Conturi, Business, PR, Public Affairs, Portofolii


PUBLICITATE: