Credit: Arctic / Efectul Arctic
AdPlayers. info
Arctic lanseaza campania Efectul Arctic printr-un parteneriat cu MagiCAMP, asociatia care vine in ajutorul copiilor cu diagnostic oncologic din Romania, anunta reprezentantii de comunicare ai marcii. Potrivit informarii, noua campanie vine in continuarea platformei Arctic cunoaste familiile de romani din interior si are in centru patru valori fundamentale ce definesc brandul Arctic: dragostea, familia, prietenia si spiritul.
Prin intermediul noii campanii de comunicare, Arctic reprezinta vocea a patru proiecte MagiCAMP concepute pentru a oferi sprijin familiilor greu incercate. Descoperim cum situatii dintre cele mai dificile pot gasi cateodata rezolvare prin solidaritate, compasiune si dragoste fata de semeni.
„Arctic este un brand care in cei aproape 50 de ani de existenta a evoluat impreuna cu romanii si a ajuns sa fie parte din familia acestora. Ultimul studiu Ipsos* ne confirma acest lucru: Arctic este aproape de inimile romanilor atat in momentele fericite, cat si in cele mai putin placute. Noua campanie exprima angajamentul nostru de a produce si conduce catre schimbarea in bine, atat prin partea de tehnologie, cat si prin valorile pe care le comunicam. Ne-am bucurat sa ne alaturam proiectelor MagiCAMP, dar si sa dezvoltam noi proiecte impreuna, prin intermediul carora numeroase familii vor fi sprijinite”, a declarat Gabriel Eremia, Director de Marketing si Product Management al Arctic.
„Știm ca fericirea nu tine de tipare sau reguli, de portrete ideale, ci de momente pe care le traim impreuna si de posibilitatea de a intinde o mana de ajutor atunci cand cineva are mai mare nevoie. Deoarece Arctic are o istorie lunga alaturi de familiile de romani, a fost prezent in casele acestora atat in momentele fericite, cat si in cele mai putin placute si a evoluat odata cu ei, am considerat implicarea in CSR o etapa naturala in dezvoltarea brandului Arctic” spune Daniela Costi, Brand Manager Arctic.
,,Noi nu dorim sa pretindem dragostea romanilor, ci sa o castigam prin actiuni concrete. Daca din punct de vedere tehnologie avem o preocupare permanenta pentru optimizarea functiilor electrocasnicelor pentru a usura viata de zi cu zi a oamenilor, din punct de vedere comunicare dorim sa transmitem valorile de brand cu care ne identificam, respectiv: familie, prietenie, dragoste si valori spirituale. De aceea, campania Efectul Arctic are scopul de a-i uni pe oameni si de a-i determina sa se alature cauzelor sustinute de noi”.
Potrivit aurorilor, campania reprezinta vibratia efectului Arctic asupra familiei, dragostei, prieteniei si spiritului, vazute ca un tot unitar. Sunt patru valori esentiale, pe care le putem impartasi cu ceilalti.
„Atat MagiCAMP, cat si Arctic militeaza pentru valori sanatoase pentru societatea noastra, valori pe care le regasim si in cadrul proiectelor noastre. Este o reala placere sa vad companii precum Arctic implicate in initiative de CSR, intr-o lume in care este mare nevoie de asa ceva” a declarat Melania Medeleanu, Fondator MagiCAMP. ,,Am lucrat impreuna pentru realizarea unor mecanisme cat mai eficiente, astfel incat fiecare actiune sa ofere cat mai mult ajutor celor care au nevoie. Pe langa alaturarea Arctic la proiectele noastre deja existente – MagicMakers si Bursele Magic, proiectul MagicLove a fost conceput special pentru Arctic, in timp ce CaravanaMagic este o editie dedicata, de toamna”
Mai multe detalii pe arctic.ro/efectularctic.