Arctic a decis sa continue si in 2007 impreuna cu agentia Loco Branding & Communication, punand deja in emisie un nou spot TV, creat pentru a prezenta publicului beneficiile noii masini de spalat Arctic, anunta oficialii agentiei de publicitate.
Potrivit companiei, alegerea agentiei Loco vine ca urmare a succesului primei campanii de brand Arctic din 2006, succes reflectat atat la nivel de perceptie a brandului cat si in vanzari.
“Speram ca si in acest an sa atingem si sa depasim la fel de frumos obiectivele de campanie, atat la nivel de perceptie a brandului Arctic cat si la nivel de vanzari generate pentru clientul nostru”, spune Ioana Manea, Managing Partner & Creative Strategy Director, Loco Branding & Communication.
Cu un an in urma, brandul Arctic adresa potentialilor sai cumparatori o campanie de brand cu care isi propunea sa le atraga atentia asupra valorilor unuia dintre cele mai cunoscute branduri romanesti, dar si asupra produselor Arctic. Conform agentiei, asa cum arata cercetarile de piata facute in urma campaniei respective, obiectivul de a pune brandul pe “lista de cumparaturi” a romanilor tineri, din mediu urban, cu venituri medii si mari, a fost atins cu succes .
Cresterile de cota de piata semnificative, completeaza autorii campaniei, au fost completate de cresteri solide de notorietate a brandului si a publicitatii acestuia.
Citand date Mercury Research / Omnibus, Nov. 2006 & Synovate / Omnibus, Aug. 2005, reprezentantii agentiei spun ca pentru intreaga gama de electrocasnice Arctic, indicatorul “top of mind” a inregistrat o crestere de 35%, notorietatea publicitatii a crescut cu 15% , iar notorietatea masinilor de spalat Arctic a crescut si ea cu 23%.
Perceptia brandului Arctic, completeaza oficialii companiei, comparata cu cea a concurentilor sai directi, s-a imbunatatit net. Astfel, la indicatorii “calitate inalta” si “raport calitate/pret”, Arctic a depasit in perceptia cumparatorilor branduri precum pe Whirlpool, Indesit sau Electrolux (sursa: Synovate / "White Goods Brand And Tracking Project Romania", second wave, Nov. 2006).
Potrivit agentiei Loco Branding & Communication, evaluarea calitativa a brandului Arctic facuta de catre Synovate la sfarsitul anului 2006 mai arata ca romanii tineri apreciaza calitatea produselor Arctic, precum si modernitatea designului acestora. Studiul confirma preferinta acestora pentru un Arctic dinamic, plin de viata, atractiv si dezirabil.