Credit: OMV Data Center / Rogalski Damaschin PR
„Cafeaua si preparatele din cafea, fie ele calde sau reci, se numara printre produsele care se regasesc cel mai adesea pe lista de cumparaturi a clientilor nostri.”spune Decebal Sorin Tudor, Retail Manager OMV.
adplayers.info
Cafeaua preferata de participantii la The Carnival – Bucharest Street Food Festival, Americano to go, este si cea care inregistreaza cele mai mari vanzari pe timpul anului. Aproape 10 milioane de cafele au fost vandute in statiile OMV in ultimul an, conform OMV Data Center;
Intre 6-9 septembrie, Bucuresti a fost gazda celui mai mare festival de tip street food din Europa, ceea ce le-a dat prilejul catorva zeci de mii de participanti sa se rasfete cu o gama variata de mancaruri, deserturi si bauturi reci sau calde.
Timp de 4 zile, principala atractie pentru iubitorii de cafea a fost conceptul VIVA Café Lounge, adus la festival de OMV, iar cel mai consumat sortiment de cafea de aici a fost cafeaua Americano, luata la pachet.
„Cei care au vizitat standul nostru au gasit aici un mix perfect de relaxare si distractie, astfel ca la VIVA Lounge Café clientii au putut simti din plin atmosfera festivalului”, a declarat Mihai Chirita, Brand Manager OMV.
Cafeaua care le-a oferit energie participantilor la carnavalul culinar este si cea preferata de soferii din Romania. Potrivit OMV Data Center, cafeaua Americano to go este preferata clientilor din statiile OMV, in numai un an fiind consumate aproximativ 6 milioane de astfel de bauturi calde, dintr-un total de peste 10 milioane de cafele vandute.
Pe locul doi in topul preferintelor soferilor din Romania in ceea ce priveste bauturile pe baza de cafea se afla Cappuccino, iar pe trei este Espresso, ambele servite la pachet. Vandute intr-un numar de aproximativ 800,000 de bucati fiecare, cele doua tipuri de cafea sunt urmate de indeaproape de cafeaua Americano savurata direct in statiile OMV de peste 700,000 de clienti.
„Oprirea la benzinarie nu mai are de multa vreme un rol strict functional, de a face plinul rezervorului. Acum, cei care ne calca pragul gasesc, aici, o varietate de produse si servicii care raspund unei game variate de nevoi” a declarat Decebal Sorin Tudor, Retail Manager OMV.
„Cafeaua si preparatele din cafea, fie ele calde sau reci, se numara printre produsele care se regasesc cel mai adesea pe lista de cumparaturi a clientilor nostri. Faptul ca intr-un singur an am vandut peste 10 milioane de cafelute confirma faptul ca VIVA pune in cestile clientilor cafea de cea mai buna calitate.”
Lista bauturilor pe baza de cafea consumate de soferi este completata de Latte Machiatto si Latte Machiato XL, cumparate de peste 729.000 de ori de catre soferii aflati in miscare. Pe de alta parte, sortimentele VIVA Café din statiile OMV au fost alese de peste 8.600.000 de clienti care au preferat sa cumpere cafea la pachet, in timp ce putin peste un million si jumatate dintre soferi au ales sa ia o pauza si sa se bucure de o cafea aromata chiar in statia OMV.
OMV Data Center este un instrument de analiza a comportamentelor si tendintelor manifestate de soferii din Romania, avand scopul de a evidentia si corela factorii ce influenteaza comportamentul in trafic.
Mai mult in Research, Cercetare, PR, Retail