Publicitatea online pe segmentul parenting este aproximata la un volum de aproape 1 milion de euro, potrivit estimarilor companiei Parenting Ads, specializata in vanzarea de media pe acest segment de piata.
“Estimez veniturile de advertising (display) in zona publisherilor pe segmentul de parenting ca fiind undeva in jurul a 850.000 euro la nivel de 2015”, estimeaza pentru adplayers Adelina Dondorici, partener la Parenting Ads.
Parenting ADS a fost desemnata sa preia vanzarile pentru clubulbebelusilor.ro, site care potrivit reprezentantilor de vanzari, ar putea sa atraga mai multi bani din publicitatea online.
Singura regie din .ro nisata exclusiv pe zona de parenting, portfoliul complet al regiei Parenting ADS numara 22 de site, dintre care 12 specializate pe sarcina si puericultura (desprecopii.com, clubulbebelusilor.ro, qbebe.ro, mamica.ro, centruldeparenting.ro, sfatulmamicilor.ro, mamicamea.ro, bebelu.ro, mamadeprofesie.ro, eumama.ro, universulparintilor.ro, 9vremparinti.ro) si 10 specializate pe going out, cresterea si educatia copiilor (didactic.ro, suntparinte.ro, urbankid.ro, gokid.ro, kidspots.ro, admitereliceu.ro, olimpiade.ro, viitoriolimpici.ro, kidsnews.ro, mamistietot.ro).
Mai mult in Interactive