Aplicatie Rompetrol pe drumul "Single sign on". Buget de 5-10 mii de euro.
Luni, 10 Iunie 2013

 (adplayers, Iulian Toma) Evaluata de surse din piata de media interactiva intre 5.000 si 10.000 Euro in functie de complexitate si functionalitati, Rompetrol a lansat prima aplicatie mobila destinata soferilor care contine informatii utile, precum planificatorul de rute, gasirea celei mai apropiate statii de benzina, starea vremii, dar si informatii despre produsele companiei.

Oficialii agentiei nu au comentat bugetul aplicatiei estimat de surse adplayers. Disponibila pentru sistemele iOS si Android, aplicatia poate fi descarcata gratuit din App Store si Google Market, aplicatia mai contine stiri si detalii despre promotii, oferte de angajare sau stagii de practica.

Intr-o prezentare a aplicatiei mobile pe slideshare, Alex Cernatescu, managerul agentiei motiveaza proiectul drept o urmare fireasca a strategiei Infinit Solutions de a pune la dispozitia consumatorului Rompetrol o experienta completa cu brandul prin intermediul serviciilor TRAdigital, de la detalii despre produse pana la informatii utile in interactiunea intre consumator si brand.

Cernatescu mai afirma ca aplicatia constituie un punct important pe drumul brandului de a avea un singur punct de interactiune cu consumatorul, „Single sign on” cum ii mai spun specialistii in comunicarea mobila.

Prezentarea aplicatiei aici

Mai mult in Interactive


PUBLICITATE: