In lipsa unei comunicari privind entitatile care se vor ocupa de administrarea spatiilor in media, Telekom ar putea pierde toate rezervarile de spatiu in media TV, Presa Scrisa, Radio, Outdoor si Internetin baza negocierilor Media Investment (The Group), chiar daca acestea au fost rezervate si negociate de principiu cu actualul administrator de cont de media Telekom.
adplayers. Iulian Toma
Informarea furnizorilor Telekom, a ajuns in posesia adplayers. Mai mult. Potrivit mai multor voci care asigurau spatiu media pentru compania de telefonie si servicii de entertainment prin actuala agentie de media care administreaza contul, in lipsa unei comunicari privind entitatile care se vor ocupa de administrarea spatiilor in media, Telekom ar putea pierde toate rezervarile de spatiu in media TV, Presa Scrisa, Radio, Outdoor si Internetin baza negocierilor Media Investment (The Group), chiar daca acestea au fost rezervate si negociate de principiu cu actualul administrator de cont de media Telekom.
Desi neconfirmata oficial, informarea Media Investment in piata de media a furnizorilor Telekom care a a ajuns la urchile adplayers miercuri seara, ar putea da peste cap incepand de la 1 Martie intreg planul de media pe care de operatorul de telefonie si transfer de date l-ar fi agreat de principiu prin agentia Media Investment, cat timp aceasta nu mai are nicio intelegere cu Clientul.
Celor care inca nu au citit pana la aceasta ora informarea transmisa miercuri, potrviti unor surse din piata, Media Investment si-a informat furnizorii ca parteneriatul cu Telekom expira la 28 februarie, iar Clientul nu a facut niciun anunt oficial privind entitatea care va sprijini, in urmatorii ani, promovarea produselor, serviciilor si imaginii Telekom in Romania, potrivit unor surse adplayers din piata de media.
Potrivit acelorasi informatii adplayers, desi Clientul si-a aratat interesul interesul ferm de a pastra vehiculele de comunicare folosite in activitatea sa media, precum si de a beneficia in continuare, fara intrerupere, de proiectele de promovare pe care Media Investment le-a angajat cu furnizorii, agentia de media in exercitiu se delimiteaza de comunicarile pe care furnizorii le-ar putea primi de la client incepand de la 1 Martie intr-o asa-zisa „Perioada Tranzitorie” pana la anuntul agentiei de media care va angaja formal bugetele.
„In toate cazurile, avand in vedere constrangerile juridice atrase de expirarea angajamentului nostru fata de Client, nu vom mai putea adresa comenzi pentru expunerea Clientului ulterior datei de 28 februarie 2018; in egala masura, nu vom mai putea primi facturi pentru servicii de care Clientul va beneficia incepand cu data de 1 martie 2018.” Se arata in infirmarea semnata de Dan Balotescu, directorul general al companiei Media Investment.
Desi adplayers a solicitat Telekom un raspuns privind pozitia companiei inca de miercuri seara, atunci cand a publicat si informatia pe surse, pana la ora publicarii prezentului articol compania nu a trimis nicio informare.
Informatia pe surse:
Bomba in publicitate: Telekom, fara agentie de la 1 Martie. Media Investment si-a anuntat furnizorii ca parteneriatul cu Telekom expira la 28 februarie
Mai mult in Conturi, Licitatii,