(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Panfoods Romania lanseaza Amigo Premio alaturi de AdVenture, anunta oficialii de comunicare ai agentiei de publicitate. Potrivit sursei, campania este construita in jurul mesajului “Amigo Premio. 100% cafea pura!“.
Obiectivul campaniei este acela de a evidentia calitatile ce fac din Amigo un produs premium. Potrivit agentiei, comunicarea va fi declinata pe suport media TV, fiind prima campanie TV derulata pentru Amigo Premio, aceasta urmand sa se desfasoare in perioada septembrie – noiembrie. Publicul tinta al campaniei il constituie persoanele active din mediul urban, persoanele care prefera o cafea usor de preparat dar care nu fac rabat de la calitatea si aroma acesteia.
„Conceptul creativ a fost dezvoltat pentru a evidentia puritatea cafelei Amigo Premio, un produs 100% natural”, spune Liviu Redeleanu, Managing Partner AdVenture. „Comparatia dintre Amigo Premio si calul pur-sange evidentiaza calitatile "native" ale unui produs nou pe piata, dar gata sa fie pe masura asteptarilor celor care il cumpara, fara sa dezamageasca”.
AdPlayers.ro/File
Infiintata in anul 2002, AdVenture este o agentie de publicitate full service. Potrivit companiei, printre clientii sai se numara Panfoods Romania (Amigo), Motorola Romania, Interamerican, Alkaloid Skopje, Sensiblu, Clermont Hotel, Alto Syncro & Avia Motors, Realitatea TV, The Money Channel, Unilever FoodSolutions, Volvo Romania, Impact, YKK Romania.
AdPlayers.ro/Work
Titlu Amigo Premio
Produs Amigo Premio
Advertiser: Panfoods Romania
Agentie AdVenture:
Slogan: 100% cafea pura!
Vili Pacuretu – art director, AdVenture,
Madalina Dinu – copywriter , AdVenture
Liviu Redeleanu – Managing Partner, AdVenture