adplayers. info
Allianz-Tiriac a lansat - „CONTUL MEU”- o solutie digitala ce le permite clientilor companiei o mai mare transparenta si autonomie in vizualizarea si gestionarea asigurarilor personale, anunta reprezentantii companiei intr-o comuniacre de presa.
Potrivit informarii, CONTUL MEU este dedicat clientilor persoane fizice si poate fi accesat in cadrul Aplicatiei Allianz-Tiriac MOBILE, disponibila in App Store si Google Play.
Mirjana Krolo, Director Operatiuni Allianz-Tiriac. Credit: Allianz-Tiriac
Mirjana Krolo (foto), Director Operatiuni Allianz-Tiriac: „Suntem incantati ca astazi le putem oferi clientilor un serviciu digital care sa le faciliteze accesul la cele mai importante informatii privind asigurarile pe care le detin la Allianz-Tiriac dar si posibilitatea de a plati, direct de pe telefon, asigurarile personale. Stim ca este un serviciu asteptat de catre acestia, clientii reafirmand necesitatea si utilitatea sa in numeroase interactiuni directe pe care le-am avut. Digitalizarea reprezinta deja un element din firescul cotidian, iar responsabilitatea noastra este sa tinem pasul cu realitatea din jurul nostru.”
In cadrul aplicatiei, contractantii de asigurari generale sau de viata Allianz-Tiriac au la dispozitie functionalitati precum: accesare detalii asigurari personale in vigoare sau anterioare si in format PDF, cu posibilitatea de a achita direct din cont primele scadente si de vizualizare a notificarilor de plata; setare date personale si acorduri de utilizare a informatiilor cu caracter personal; accesare informatii privind dosarele de dauna deschise si inchise.
Mai mult in Conturi, Business