Alfred Borcan (Romtelecom): "Nu consideram ca acest termen a pus vreo problema agentiilor invitate"
Luni, 10 Noiembrie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Contactat de catre AdPlayers, Alfred Borcan (foto), Director Coordonator Comunicare Marketing, Segment Rezidential, Romtelecom a confirmat licitatia de publicitate pentru conturile de creatie. 

Oficialul de marketing este insa de parere ca timpul scurt legat de confirmarea din partea agentiilor a interesului de participare in pitch nu a fost o problema, pentru ca toate agentiile invitate au confirmat participarea. Din pacate, sub protectia clauzelor de confidentialitate, Alfred Borcan nu a deconspirat si numele agentiilor invitate in licitatie, insa a precizat ca termenul pentru dezvoltarea conceptelor creative este de 3 saptamani.

 

Precizarile responsabilului de marketing vin in urma unei stiri AdPlayers, conform  careia, mai multe agentii au fost invitate saptamana trecuta sa participe in licitatia pentru contul de creatie Romtelecom. Potrivit unor surse din piata, pe langa cele doua agentii de publicitate titulare de cont, Grey Bucuresti (Romtelecom si Clicknet) si Headvertising (Dolce), la sedinta de briefing pentru licitatie ar mai fi participat agentiile Graffiti BBDO, Leo Burnett, Ogilvy, Odyssey, FCB, Mercury360, DDB, Next si / sau Cap.

 

„Romtelecom a invitat pentru pitch-ul de creatie organizat un numar mare (11) agentii, din dorinta de a crea competitie reala si a avea o baza larga pentru alegerea viitorului sau partener.

 

Termenul scurt pe care il mentionati este legat numai de confirmarea interesului de a participa la pitch din partea agentiilor si, avand in vedere ca toate agentiile invitate au confirmat participarea si au fost prezente la sesiunea de briefing, nu consideram ca acest termen a pus vreo problema agentiilor invitate.

 

Pentru dezvoltarea conceptelor creative, termenul este de trei saptamani si ne asteptam ca agentiile participante sa aiba capacitatea de a raspunde unei asemenea provocari, avand in vedere ca in multe cazuri concrete se lucreaza cu asemenea termene, dat fiind domeniul telecom in care operam si care se misca foarte rapid.

 

Ca observatie generala, termenele din cadrul pitchului sunt determinate de nevoia de a avea cat mai rapid claritate in legatura cu concluziile procesului de selectie, pe care ni-l dorim unul competitiv. Avand in vedere ca licitatia este in curs, nu putem furniza la acest moment mai multe amanunte cu privire la aceasta”

 

 


PUBLICITATE: