( AdPlayers.ro, Iulian Toma )
Intr-o scrisoare adresata Comitetului Effie, potrivit unor surse din piata de publicitate, Alexandrion Group ataca agentia Papaya dupa ce a felicitat-o pentru Grand Effie Cava D’oro.
Conform surselor AdPlayers, George Christoforidis, CEO Alexandrion Group ar sustine ca pe langa compania de publicitate, de susccesul brand-ului sunt responsabili milioanele de euro investiti in comunicare, sute de angajati care au depus eforturi timp de sute de zile, si nu neaparat perioada celor sase saptamani de campanie cat a durat promovarea Cava D’oro „O picatura de stil in viata ta”.
Christoforidis mai spune in scrisoarea adresata Comitetului Effie ca pozitia actuala a agentiei Papaya in piata de publicitate se datoreaza exclusiv colaborarii cu Alexandrion Group Romania, prin ajutorul acordat companiei de publicitate inca de la infiintarea ei. Oficialul considera deasemenea ca Alexandrion este cel mai mare client al companiei de publicitate conduse de Robert Tiderle, iar aceasta ar datora grupului Alexandrion intreg succesul Papaya.
Contactat de catre AdPlayers in aceasta dimineata, Robert Tiderle, General Manager la Papaya Advertising s-a aratat surprins de o astfel de informatie, la scurt timp dupa ce agentia de publicitate a fost felicitata public pentru contributia la succesul brand-ului Cava d’oro.
"Nu mai suntem sub contract cu Alexandrion Group de mai bine de 3 luni"
„Nu stiu absolut nimic despre aceasta situatie si despre existenta unei astfel de scrisori. Voi incerca sa aflu detalii de la Alexandrion Group si Comitetul de Organizare Effie. In ceea ce priveste relatia intre Papaya si Alexandrion, trebuie sa spun ca nu mai suntem sub contract cu Alexandrion Group de mai bine de trei luni. Singurele contacte pe care le aveam in ultima vreme erau legate de recuperarea unor debite restante, recent incheiate.”
Comitetul Effie nu a comentat informatia privind scrisoarea Alexandrion pana la ora publicarii materialului.
La randul sau, contactat de catre AdPlayers, Mirel Plesca, Director Financiar la agentia Mindshare care derula bugetul de media, a confirmat recuperarea in ultimele doua saptamani a unor debite restante Alexandrion Group in contul unor campanii desfasurate in 2008, insa nu a oferit detalii privind perioada de derulare a campaniilor in cursul anului trecut.
Potrivit unor surse din piata de media bugetul de media Alexandrion Group pe 2008 ar putea fi situat intre 1 si 1,5 Milioane EUR. Potrivit afirmatiilor lui Robert Tiderle intr-un material recent aparut in AdPlayers, agentia de publicitate Papaya inregistra la sfarsitul anului trecut, o cifra de afaceri de aproximat 6,4 Mil EUR, din care 45% creatie, strategie si productie, iar 55% din media.