Credit: Alexandrion Group PR / Porter Novelli
Nawaf Salameh, Presedinte Alexandrion Group: „Noul design [Alexandrion 100, n.r.] este forma noastra de a sarbatori 100 de ani de la Marea Unire si vrem ca romanii sa celebreze alaturi de noi acest moment dar si sa se bucure de gustul si aromele complexe“,
Adplayers.info
Grupul Alexandrion marcheaza Centenarul prin lansarea unei editii aniversare a produsului Alexandrion. “Alexandrion 100” propune un mix de simboluri legate de Marea Unire ce se reflecta in designul capacului si al etichetei, dar si in gust, anunta responsabilii de comunicare ai grupului condus de omul de afaceri Nawaf Salameh.
Editia aniversara are o culoare intensa de chihlimbar, cu usoare reflexii purpuriu-granat. Fructele uscate, notele delicate de vanilie si de cafea, alaturi de alte mirodenii completeaza gustul catifelat si armonios de distilat de vin si de lemn ars.
“Alexandrion Group are mereu grija la detalii, iar aceasta atentie se observa in fiecare dintre produsele noastre. <<Alexandrion 100>> este o dovada calitatii pe care vrem sa o livram pe piata precum si clientilor nostri si este, in acelasi timp, un produs valoros din perspectiva semnificatiei pe care o are” spune Nawaf Salameh, Presedinte Alexandrion Group. „Noul design este forma noastra de a sarbatori 100 de ani de la Marea Unire si vrem ca romanii sa celebreze alaturi de noi acest moment dar si sa se bucure de gustul si aromele complexe“, a conchis omul de afaceri.
Viziunea grupului Alexandrion asupra Marii Uniri este vizibila si la nivelul noului design ales pentru 2018. Negrul reprezinta eleganta si sobrietatea caracteristice evenimentului istoric, iar auriul evidentiaza elementele simbolice utilizate, care au la randul lor propria poveste. Primul dintre simboluri este o reinterpretare a sculpturii Coloana Infinitului a lui Constantin Brancusi, urmat de cele doua zerouri redate sub forma a doua forme care reprezinta ideea de hora.
Designul etichetei si al capacului pentru “Alexandrion 100” au fost alese cu atentie si sunt rezultatul unui concurs organizat in 2017. Un juriu complex, format atat din membrii companiei, cat si din specialisti in comunicare si design, a selectat cele mai speciale 3 lucrari din cele 400 propuse. Marele castigator a fost ales de catre romani din cele 3 lucrari finaliste.
Alexandrion Group
Distileriile Alexandrion si Distileriile SABER 1789 inglobeaza, impreuna, o istorie de peste 200 de ani in industria locala a bauturilor spirtoase si au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din Romania, recunoscute atat pe plan intern, cat si international pentru calitatea si rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de bauturi spirtoase cerute pe piata, inclusiv bauturi traditionale romanesti.
Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* si 7*, vinarsul Brancoveanu XO, VS si VSOP, Cava D’Oro, Vodka Alexander si Vodka Kreskova, Afinata, Visinata si Caisata Saber Premium, Saber Fructe de Padure, Saber Coacaze Negre, dar si alte produse care au asigurat companiei pozitia de lider pe piata bauturilor spirtoase si traditionale din Romania. Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon si Alexander Gin) au intrat in portofoliul companiei, prin achizitie, la inceputul anilor 2000.
Mai mult in Conturi, Packaging & Design, Branding, PR