(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Ajax Professional Extra Power este sustinut de o campanie integrata de promovare: spot TV, macheta print, activitati de PR, materiale POP si diferite activitati promotionale desfasurate la punctele de vanzare, spun reprezentantii de relatii publice ai acesteia.
Potrivit sursei, aflata in prezent in derulare, comunicarea a inceput in luna mai pe principalele posturi de televiziune, avand sloganul “Pune-l la incercare!”. Campania de print Ajax Professional Extra Power se desfasoara in revistele Casa Lux, Avantaje, Viva si Unica.
Realizat la nivel international si adaptat local de Y&R/Team Advertising, spotul TV de 30 secunde se bazeaza pe demo-uri puternice de produs, care, potrivit oficialilor de comunicare, demonstreaza ca urmele negre de incaltaminte de pe podea, urmele rezistente de marker si petele dificile de grasime din bucatarie sunt curatate imediat si eficient cu ajutorul Ajax Professional Extra Power. Mesajul, continua autorii campaniei, este simplu si percutant: cu Ajax Professional Extra Power obtii rezultate profesionale vizibile acasa.
Componenta de PR este asigurata de Ogilvy Public Relations si a avut ca scop demonstrarea performantelor gamei Ajax Professional. Potrivit agentiei, conceptul campaniei PR a constat intr-o activitate demonstrativa a eficacitatii produselor, sustinuta de trei echipe de curatenie profesioniste, in prezenta jurnalistelor de la principalele reviste de femei din Romania.
La final, spune Claudia Agafitei, Senior Account Manager la Ogilvy Public Relations, toata lumea a primit din partea echipelor Ajax Professional un kit complet de curatenie constand in produse de curatenie Ajax Professional si accesorii necesare curateniei.