Airbnb a ales Wieden + Kennedy pentru creatia globala. Credit: Airbnb.
Contul se afla in licitatie din primavara acestui an, iar in finala au ajuns agentiile Wieden+Kennedy si DDB.
adplayers. Iulian Toma
Platforma de inchiriere si gazduire internationala Airbnb a ales Wieden + Kennedy pentru creatia globala, in urma unui procres de selectie cu mai multe agentii de publicitate, anunta presa de marketing si comunicare de peste ocean. Contul se afla in licitatie din primavara acestui an, iar in finala au ajuns agentiile Wieden+Kennedy si DDB.
“Sunt incantat sa confirm Wieden+Kennedy ca agentia noastra globala in ceea ce a reprezentat cel mai strans pitch din cariera mea” a declarat Jonathan Mildenhall, global CMO, Airbnb. Potrivir presedintelui de marketing, atat Wieden+Kennedy cat si DDB au prezentat solutii iesite din comun, insa creatia W+K a convins mai mult marketingul Airbnb.
„Suntem o companie a carei valori sunte centrate pe oameni, creativitate si indrazneala de a aface lucruri care nu au mai fost facute niciodata” a spus Colleen DeCourcy global CCO, W+K. „Suntem inspirati si credem ca brand-urile secoulului 21 sunt judecate dupa ceea ce fac si dupa valoarea creata de acestea pentru oameni”.
Portrivit comunicarii Airbnb, echipa W+K si cea interna de marketing Airbnb vor lucra indeaproape inca din aceasta toamna pentru pregatirea campaniilor din iarna ce va veni.
Fondata in august 2008 in San Francisco, California, Airbnb este o platforma de inchiriere si rezervare de locatii de gazduire in intreaga lume, servicii care pot fi accesate de pe un telefon sau o tableta de oriunde de pe glob. Prezenta in peste 190 de tari si avand un portofoliu de 4 milioane de locatii din care 1,9 disponibile instant, platforma Airbnb ofera o gama diversa de posibilitati de gazduire in intreaga lume atat celor care cauta aceste facilitati, cat si variante de valorificare a acestor locatii pentru cei care le pun la dispozitie.