"Ai puterea sa alegi" Enel cu Publicis (creatie) si Media Investment (media).
Marti, 26 Martie 2019


 Ai puterea sa alegi Enel cu Publicis (creatie) si Media Investment (media)
Credit: Enel Romania

„Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, care mai precizeaza ca prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in perioada 18 martie - 18 aprilie 2019, fiind prezenta pe TV, OOH, radio si online, iar achizitiile media pentru campanie au fost facute de catre Media Investment.

AdPlayers. Iulian Toma

„Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, despre cea mai recenta campanie. „Platforma contine un numar de sase executii TV dedicate produselor si serviciilor ce urmeaza sa fie comunicate sau lansate in perioada urmatoare, executii ce sunt declinate si pentru alte canale media. Acestea vor fi difuzate pe parcursul mai multor campanii de comunicare integrate ce se vor derula anul acesta”

Potrivit reprezentantilor de comunicare, prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in perioada 18 martie - 18 aprilie 2019, fiind prezenta pe TV, OOH, radio si online. Achizitiile media pentru campanie au fost facute de catre Media Investment.

„Din distributia pentru spoturi, pe langa actori profesionisti, au facut parte si angajati ai companiei. Practic, la castingul pentru filmarea din magazin, au participat atat actori cat si angajati ai companiei, acestia din urma castigand prin naturalete.” au mai precizat reprezentantii de comunicare Enel.

Enel Romania a lansat astazi o noua campanie comerciala de comunicare, realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”, cu un clip comercial ce promoveaza oferta de gaz si electricitate.


Campania. Ideea de a-i arata clientului modern ca puterea de a alege este la el

„Platforma creativa a pornit de la ideea de a-i arata clientului modern ca puterea de a alege este la el, iar noi venim in intampinarea sa cu un portofoliu anume creat pentru a raspunde nevoilor sale” afirma Eleodor Ghenoiu, Head of Advertising and Brand Activation, Enel Romania.

„Astfel, segmentarea s-a facut pe criterii demografice ce tin de profilul decidentului in gospodarie in ceea ce priveste alegerea utilitatilor, dar, mai ales, pe baza unor asa numite “Life stages” – etape din viata fiecarui om si momentele incarcate de emotie care le determina sau le premerg. Aceste momente, care aduc cu ele alegeri si schimbari importante, sunt dramatizate in creatiile din campanie, pentru a sublinia ceea ce conteaza cu adevarat in vietile oamenilor” a mai spus reprezentantul companiei.

Platforma creativa ”Ai puterea sa alegi” contine un numar de sase executii TV dedicate produselor si serviciilor ce urmeaza sa fie comunicate sau lansate in perioada urmatoare. Acestea vor fi difuzate pe parcursul mai multor campanii de comunicare integrate ce se vor derula anul acesta.

Lansat saptamana trecuta, primul clip al campaniei promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, printr-o tragere la sorti. Astfel, clientii care incheie in perioada campaniei, 18 martie - 18 aprilie 2019, un contract Enel Gaz+Electricitate pot castiga una dintre cele 10 centrale termice inteligente Ariston Alteas One.

Ilustrata cu umor, povestea Enel prezinta un moment important din viata unui cuplu – mutatul in aceeasi casa, executia creativa subliniind astfel ca viata este mai buna impreuna. Primul clip poate fi vizionat aici.

“Am avut pe masa o provocare interesanta: cum explicam unui public larg deschiderea unei piete complicate precum cea de energie intr-un fel simplu (dar nu simplist), accesibil (dar nu superficial), emotional (dar nu extra dramatic)? „ spune si Ioana Mihai – Senior Strategic Planner, Publicis Romania.

„Am ales sa ne inspiram din felul in care romanii isi redefinesc felul in care isi folosesc puterea de a alege. Alegem din ce in ce mai asumat, responsabil si informat in multe din aspectele vietii noastre: am invatat ca preferam mai mult timp cu familia in loc de mai multi bani, ca atunci cand ne unim fortele facem lucruri mult mai bune sau ca invatarea nu se opreste nici la 50 de ani. Enel incurajeaza alegerile bune si invita romanii sa aleaga din ce in ce mai bine, inclusiv atunci cand vine vorba de furnizorul de energie”.

Din echipa Enel care a participat la realizarea campaniei fac parte: Oana Gherasim – Communications Director, Eleodor Ghenoiu - Head of Advertising and Brand Activation, Ioana Știrbulescu – Advertising Coordinator, Alina Boca – Brand Identity Specialist; Ionut Duna – Marketing Manager; Mircea Marza – Head of Product Development; Simona Muntean – Product Manager; Catalina Vulpe – Go To Market Coordinator.

Din echipa Publicis care a participat la realizarea campaniei fac parte:  Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Titus Dumitrescu, Executive Creative Director, Romulus Petcan, Group Creative Director, Gabriel Gherca, Group Creative Director, Mihnea Gheorghita, Copywriter, Stefan Manole, Art Director, Roberta Schuster, Art Director, Raluca Kovacs – Head of Strategy, Ioana Mihai – Senior Strategic Planner, Catalin Albu – Client Service Director, Emanuela Ionescu – Account Director, Anca Morega – Account Manager, Roxana Niculae – Account Manager, Ioana Ivan – Account Executive, Roxana Bularca – Digital Account Manager, Camelia Efrimov – Senior Producer

Casa de productie implicata in campanie este Mitra Film, sub indrumarea lui Gabriel Antal, Senior Producer; Costin Rantes, Producer. Sam Washington, regizor, Gabriel Hirit – fotografie.


PUBLICITATE: