Agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona vor coordona global creatia si strategia Beko
Marti, 24 Noiembrie 2015
 adplayers. info

McCann Worldgroup castiga clientul BEKO la nivel global si va coordona toate campaniile de comunicare la nivel international, anunta reprezentantii de comunicare ai agentiei din Romania. 

Potrivit reprezentantilor agentiei din Romania, McCann Bucuresti este una dintre cele trei agentii care au coordonat proiectul de pitch, in care experienta pe clienti internationali, abordarea strategica si cele mai bune propuneri creative si-au spus cuvantul in castigarea contului global.

McCann Bucuresti, McCann Istanbul si The Cyranos McCann Barcelona fac parte dintr-un hub european de creatie si strategie, special creat pentru clientul Beko, care va coordona proiectele de comunicare globale, incepand cu luna noiembrie 2015.

Prezent peste 100 de tari din intreaga lume, Beko este Partener Premium al FC Barcelona, al doilea cel mai mare brand de electronice si electrocasnice din Europa si unul dintre brandurile europene cu cea mai mare crestere in Europa.

“Incepem un parteneriat cu o echipa foarte solida, cu experienta extinsa in ceea ce priveste gestionarea clientilor internationali. Cu pasiunea, solutiile creative si abordarea strategica de care a dat dovada McCann, suntem convinsi ca vom crea impreuna platforme de comunicare pe termen lung pentru a aborda aceasta categorie intr-un mod inovator” a declarat George Mead, International Beko Brand Manager.

„Suntem mandri si onorati sa adaugam clientul Beko la portofoliul nostru de clienti, mai ales ca acest lucru vineca urmare a unui proces care s-a dovedit a fi unul cu rezultate exceptionale, atat pentru Beko, cat si pentru McCann” a declarat Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Bucuresti.

“McCann Bucuresti a adus cu sine intreaga experienta pe clienti internationali si a pus-o in aplicare intr-o strategie state of the art, pentru a crea o abordare unica a categoriei. Acest lucru, impreuna cu o colaborare de succes intre cele 3 agentii McCann implicate in proces, au dus la castigarea unui client important.McCann Bucuresti face azi inca un pas important in strategia sa de pozitionare ca o agentie internationala, capabila sa contribuie la cresterea unor barnduri globale si regionale”

“Beko este pe o traiectorie clara de dezvoltare globala. Suntem extram de incantati ca au ales McCann ca partener in aceasta calatorie frumoasa pe care o au in fata”, a declarat Richard Bonner-Davies, President of McCann Worldgroup Nordics & Central East Europe.

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: