Agentie: Infinit Agency. Produs: VW mai vechi de 5 ani, Client: Porsche Romania.
70.000 de interactiuni, 37 milioane de afisari si 7.5 milioane de vizitatori unici, din care 2 milioane in teasing, pentru „Volkswagen Direct Express”
sursa foto: Porsche Romania / Istoric.
adplayers. info
Infinit Agency aduce masinile Volkswagen mai vechi de 5 ani in service la Porsche Romania. Importatorul si distribuitorul auuto comunica alaturi de agentia digitala noul concept de service-uri „Volkswagen Direct Express”, destinat posesorilor de autoturisme Volkswagen mai vechi de minimum 5 ani.
Implementat in 3 regiuni din tara si aflat in profces de extindere la nivel national, potrivit agentiei digitale, conceptul de service vine ca un raspuns din partea Volkswagen la nevoia posesorilor masinilor iesite din garantie de a accesa rapid service-ul.
Comunicarea consta intr-o campanie targetata pe cele 3 regiuni cu scop de crestere awareness, dar si de informare privind beneficiile pe care le ofera clientilor precum: acces rapid la service, accesorii originale, expertiza tehnica VW. Ofertele avantajoase sunt demonstrate inca de la prima comunicare printr-o oferta speciala la schimb de ulei.
37 milioane de afisari si 7.5 milioane de unici, din care 2 milioane in teasing
Cu aproximativ 70 de mii de interactiuni in campanie, conform agentiei, publicul a interactionat cu ad-urile din campanie la nivel de social media si a avut o acoperire mare a populatiei oraselor targetate, cu peste 37 milioane de afisari si 7.5 milioane de unici, dintre care 2 milioane in teasing.
”Rezultatul a fost pozitiv mai ales in sensul in care desi suntem inca intr-o faza de constructie de brand awareness si crestere de engagement, aceasta a generat completari de formulare pentru oferte personalizate. Pentru noi este un an strategic in ceea ce priveste marketarea serviciilor de marca after-sales, pentru ca am putut sa iesim in piata cu o alternativa care sa ne fidelizeze clientii post-garantie. Colaborarea cu Infinit ne-a provocat un pic curajul strategico-creativ si sunt bucuros ca am ales sa scriem impreuna acest capitol important din povestea Direct Express”, afirma Dumitru Bolba, Sales Service, Parts and Accessories Manager, Porsche Romania.
Fidelizarea clientului cu masina iesita din garantie
„Cand vorbim de service auto de marca, challenge-ul tuturor jucatorilor din piata auto este acela de a fideliza clientul care a iesit din perioada de garantie. Rolul nostru a fost sa intelegem ce ii face pe clienti sa renunte la service-ul „de cartier”, iar printr-o comunicare relevanta si in spiritul brandului sa le schimbam perceptia” spune Alice Gavril, Head of New Business & Strategy, Infinit Agency.
Sub umbrela „Noi suntem altfel”, potrivit directoarei de dezvoltare Infinit Agency, o serie de executii ale campaniei vin sa demonstreze avantajele Direct Express, incepand cu primul mesaj lansat: „Noi nu schimbam doar uleiul”, ci iti verificam si masina gratuit, urmat de „La noi nu se cheama mox si nici cheie franceza”, pentru ca nu folosim asa ceva, sau „La noi nu se vorbeste cu sefu’”, pentru ca ne tratam clientul intr-un mod profesionist, intr-un tone of voice poate usor arrogant, dar util pentru a sublinia intentia si promisiunea brandului.
Echipa care a dezvoltat proiectul:
Infinit Agency
- Creatie: Razvan Mihai; Andrei Constantin; Ana Ciornea
- Strategie: Alice Gavril;
- Development: Roxana Jitaru; Cristi Constantin; Valentin Dumitru
- Media: Andrei Cantoneru
- Project Management: Ana Ilie; Oana Radulescu; Ana Dumitrescu; Adriana Dumitru
Porsche Romania
- Bolba Dumitru: Sales Service, Parts and Accessories Manager
- Cristina Vladescu/ Oana Stroe: Sales Service, Parts and Accessories Marketing
- Alin Oprea: Project Manager
Mai mult despre Infinit Agency
Mai mult in Conturi, Interactive, Digital,