Agentia Anului, 3 Gold Internetics si 3 Silver Internetics pentru MRM // McCann Romania
Miercuri, 23 Noiembrie 2016

Agentia de marketing digital a McCann WorldGroup Romania a castigat i
n cadrul competitiei dedicate industriilor creative digital trofeul Agentia Anului, trei premii Gold Internetics si trei premii Silver Internetics.

sursa foto: MRM // McCann Romania

adplayers.info

MRM // McCann Romania, agentia de marketing digital a McCann WorldGroup Romania, a fost desemnata Agentia Anului in cadrul Galei Internetics 2016. In cadrul competitiei dedicate industriilor creative digital, MRM // McCann a castigat trei premii Gold Internetics si trei premii Silver Internetics pentru cinci campanii KFC si Coca-Cola.

Dezvoltate pentru KFC, trei campanii au adus aurul in agentia MRM // McCann pentru Most Creative Client of the Year”. Campaniile “Fakation” si „Little Money Big Fun” au fost castigatoare la categoria Social Media Special Mechanics, iar campania „WiFi Test” a castigat aurul la categoria Mobile Campaigns. Dealtfel, campania “WiFi Test" a castigat si un Silver la categoria Interactive Campaigns - Full Digital Campaign.

Campaniile “CokeStream Romania” si “Sprite – uncool check-in”, dezvoltate pentru Coca-Cola Romania au castigat doua premii Silver la categoriile Culture-Online Branded Content, respectiv Digital Brand Experince.

“Ma bucura premiile de anul acesta, in primul rand pentru echipa de oameni extraordinari care au facut aceste premii sa se intample: creativi, project manageri, developeri si clienti deopotriva. In al doilea rand, ma bucur pentru ca am castigat atat cu lucrari integrate prin digital cat si cu platforme de continut pe care am construit luni de zile.”, a afirmat Ioana Filip, Executive Creative Director, MRM//McCann Romania.

“Proiectele castigatoare de aseara ne-au demonstrat inca o data ca demersul agentiei este in directia care trebuie, ca am abordat corect briefurile de continut si am reusit sa cream o platforma de content relevanta, ca nu ne sperie briefurile legate de tehnologii noi si nici modul de implementare, ca putem crea digital brand experience sau social media campaigns relevante targetului si mediului.”, a adaugat Ionela Buta, Deputy CEO, MRM // McCann Romania.

Distinctia de Agentia Anului la Internetics se adauga mai multor premii castigate de McCann Worldgroup Romania in anul 2016: Network of the Year la Golden Drum, 7  premii la Cannes Lions, Agency of the Year la Premiile Fibra, 12 premii la Effie.

Mai mult despre MRM // McCann Romania, McCann Worldgroup Romania

MRM // McCann Romania este parte din grupul McCann Worldgroup Romania, alaturi de agentia de publicitate McCann Erickson, de media Universal McCann, de marketing experiential Momentum si de PR McCannPR. Printre clientii agentiei MRM //McCann Romania se numara: Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Nestea, Dorna, Schweppes, Cappy), KFC, Pizza Hut, Mastercard, Doncafe, Kandia (Kandia, ROM, Magura), Savana, Lidl.  Reteaua globala MRM//McCann Romania  face parte din McCann WorldGroup si are 64 de birouri in 37 de tari, oferind servicii precum Self-Service Marketing, Response Marketing, Customer & Digital Strategy si Data, Measurement & Analytics.

McCann Worldgroup Romania este agentia care se ghideaza dupa principiul fondatorului sau, Harry McCann: “O agentie se dezvolta mai repede daca se concentreaza mai degraba pe cresterea business-ului clientilor sai.” Astfel, McCann Worldgroup are relatii de parteneriat indelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata: The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, GM-Opel, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman. Din grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania fac parte agentiile McCann Bucuresti, Momentum, UM, McCann PR si MRM//McCann Romania. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari. 

Mai mult in Interactive, Digital, Festival, 


PUBLICITATE: