Affichage Holding a achizitionat Romanian Billboard Network
Miercuri, 06 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma )

Affichage Romānia a achizitionat RBN  (Romanian Billboard Network S.A), companie de media cu capital 100% romānesc, apropiindu-se astfel, spun oficialii companiei, de locul 2 īn clasamentul companiilor de outdoor romānesti.

Achizitia RBN, sustin reprezentantii companiei de publicitate exterioara, se potriveste foarte bine cu strategia de dezvoltare a Affichage Romānia, aducānd cāteva beneficii cheie: 486 de fete de diferite tipuri, prezenta īn 10 municipii si 6 orase mici, resurse umane, RBN avānd propriile echipe de decoratori si alpinisti.  Prin achizitionarea RBN, cota de piata a Affichage Romania a crescut , potrivit companiei, de la 17% la 21%.

Affichage Holding a achizitionat Romanian Billboard Network“Achizitionarea RBN ne ofera un excelent avantaj strategic si completeaza portofoliul de fete al Affichage Romānia”, spune Lucian PaIaz, CEO Affichage Romānia: “ Astfel ne vom consolida pozitia pe piata outddorului, mai ales īn sfera advertisingului transit, o arie īn continua dezvoltare īn Romānia.”

La intrarea īn 2007, oficialii companiei spun ca Affichage Romānia ridica stacheta si īn ceea ce priveste calitatea serviciilor oferite clientilor, implementānd cel mai competitiv sistem de vānzari pe piata romāneasca ce tinteste toate cele trei dimensiuni ale posterului:  impact, raport ideal calitate-pret si estetica.

Grupul elvetian Affichage Group, numarul 6 mondial īn publicitatea outdoor, a preluat la īnceputul acestui an  si Churchill View, acum Affichage Romania, numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone.

Media AdPlayersFile

AFFICHAGE HOLDING

Affichage a fost fondata la Geneva īn 1900 si este, potrivit companiei, lider de piata īn publicitatea outdoor elvetiana. Principala grija a companiei, spun reprezentantii sai, este imaginea posterului īn armonie cu locatia.

Piata outdorului din Elvetia reprezinta peste 15% din volumul total al publicitatii, iar posterul, spune Affichage, este canalul si suportul „de baza” al publicitatii, ce poate fi planificat si monitorizat cu instrumente moderne. Conform grupului, Affichage Holding este singurul furnizor care acopera īntreg teritoriul Elvetiei cu reteaua sa de postere: toate zonele si regiunile, indiferent de limba, fara exceptie.

Affichage Holding a achizitionat Romanian Billboard NetworkAFFICHAGE ROMĀNIA

Board-ul Affichage Romānia este format din: Christian Kauter - President,  Madelaine Linter - Member, Lucian Palaz – Vice-president.

Management-ul Affichage Romānia este asigurat de: Lucian Palaz - Chief Executive Officer, Elvira Munteanu - Chief Operating Officer si Head of Sales Department, Octavian Lungu - Head of Media Department si Ionut Rosoiu - Head of Logistic Department.

RBN:

Īnfiintata īn 1996, RBN este o companie 100% romāneasca.

Numarul angajatilor: 15

Board:  Catalin Neagu –Director General, Daniel Talpa – Director Outdoor, Anca Neculau – Chief Financial Officer

Cifra de afaceri īn 2005: 1.976.852 RON

Structura venitului: 55% clienti locali, 45% clienti nationali

Acoperire:

1.            Municipii: Iasi, Suceava, Bacau, Bistrita, Botosani, Neamt, Galati, Vaslui, Focsani, Bārlad

2.         Orase mici: Pascani, Falticeni, Bārlad, Roman, Tg. Frumos, Gura Humorului


PUBLICITATE: