(AdPlayers.ro , Iulian Toma )
Affichage România a achizitionat RBN (Romanian Billboard Network S.A), companie de media cu capital 100% românesc, apropiindu-se astfel, spun oficialii companiei, de locul 2 în clasamentul companiilor de outdoor românesti.
Achizitia RBN, sustin reprezentantii companiei de publicitate exterioara, se potriveste foarte bine cu strategia de dezvoltare a Affichage România, aducând câteva beneficii cheie: 486 de fete de diferite tipuri, prezenta în 10 municipii si 6 orase mici, resurse umane, RBN având propriile echipe de decoratori si alpinisti. Prin achizitionarea RBN, cota de piata a Affichage Romania a crescut , potrivit companiei, de la 17% la 21%.
“Achizitionarea RBN ne ofera un excelent avantaj strategic si completeaza portofoliul de fete al Affichage România”, spune Lucian PaIaz, CEO Affichage România: “ Astfel ne vom consolida pozitia pe piata outddorului, mai ales în sfera advertisingului transit, o arie în continua dezvoltare în România.”
La intrarea în 2007, oficialii companiei spun ca Affichage România ridica stacheta si în ceea ce priveste calitatea serviciilor oferite clientilor, implementând cel mai competitiv sistem de vânzari pe piata româneasca ce tinteste toate cele trei dimensiuni ale posterului: impact, raport ideal calitate-pret si estetica.
Grupul elvetian Affichage Group, numarul 6 mondial în publicitatea outdoor, a preluat la începutul acestui an si Churchill View, acum Affichage Romania, numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone.
Media AdPlayersFile
AFFICHAGE HOLDING
Affichage a fost fondata la Geneva în 1900 si este, potrivit companiei, lider de piata în publicitatea outdoor elvetiana. Principala grija a companiei, spun reprezentantii sai, este imaginea posterului în armonie cu locatia.
Piata outdorului din Elvetia reprezinta peste 15% din volumul total al publicitatii, iar posterul, spune Affichage, este canalul si suportul „de baza” al publicitatii, ce poate fi planificat si monitorizat cu instrumente moderne. Conform grupului, Affichage Holding este singurul furnizor care acopera întreg teritoriul Elvetiei cu reteaua sa de postere: toate zonele si regiunile, indiferent de limba, fara exceptie.
AFFICHAGE ROMÂNIA
Board-ul Affichage România este format din: Christian Kauter - President, Madelaine Linter - Member, Lucian Palaz – Vice-president.
Management-ul Affichage România este asigurat de: Lucian Palaz - Chief Executive Officer, Elvira Munteanu - Chief Operating Officer si Head of Sales Department, Octavian Lungu - Head of Media Department si Ionut Rosoiu - Head of Logistic Department.
RBN:
Înfiintata în 1996, RBN este o companie 100% româneasca.
Numarul angajatilor: 15
Board: Catalin Neagu –Director General, Daniel Talpa – Director Outdoor, Anca Neculau – Chief Financial Officer
Cifra de afaceri în 2005: 1.976.852 RON
Structura venitului: 55% clienti locali, 45% clienti nationali
Acoperire:
1. Municipii: Iasi, Suceava, Bacau, Bistrita, Botosani, Neamt, Galati, Vaslui, Focsani, Bârlad
2. Orase mici: Pascani, Falticeni, Bârlad, Roman, Tg. Frumos, Gura Humorului