Campania este activa in perioada 17 februarie - 30 iunie, produsele participante fiind cele mai populare arome HELL ENERGY, disponibile in editie limitata, cu designul tatuajelor lui Michele Morrone si un cod sub fiecare cheita.
AdPlayers. info
Fanii marcii HELL pot participa pana pe 30 iunie la cea mai mare campanie de pana acum. Campania ramane activa si accesibila pana la finalul lunii iunie, oferindu-le consumatorilor mai mult timp sa participe si mai multe sanse de a castiga premii atractive, inclusiv o masina sport, Mercedes AMG A35.
Potrivit autorilor, scopul final al companiei HELL ENERGY este sa ofere oportunitati de neratat pentru consumatori si experiente memorabile in fiecare zi, printr-o campanie dinamica si captivanta.
Campania este activa in perioada 17 februarie - 30 iunie, produsele participante fiind cele mai populare arome HELL ENERGY, disponibile in editie limitata, cu designul tatuajelor lui Michele Morrone si un cod sub fiecare cheita.
Mecanismul campaniei ramane neschimbat: premiile zilnice includ pantofi sport, jachete si genti personalizate cu HELL, in timp ce, in fiecare saptamana, un participant norocos va castiga un iPhone 16.
Marele premiu, un Mercedes AMG A35, va fi extras dupa incheierea campaniei, toate informatiile despre aceasta fiind disponibile pe webiste-ul oficial, www.winwithhell.ro . Campania este dedicata consumatorilor cu varsta de peste 18 ani.
HELL ENERGY, lider pe piata pietei de baturi energizante din Romania, este si unul dintre brandurile de larg consum la nivel global. Gratie conceptului creativ, strategiei de vanzari si campaniilor memorabile de marketing, astazi HELL ENERGY este prezent in peste 50 de tari din toata lumea, fiind lider de piata in multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croatia si Bulgaria.
In luna aprilie 2023, HELL ENERGY Romania a finalizat o investitie importanta pentru evolutia companiei in Romania, in localitatea Ungheni (Mures). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania si-a marit capacitatea de depozitare si a fluidizat livrarile de produse din cele 4 game: HELL ENERGY - bauturi energizante, HELL ICE COFFEE - cafea rece gata preparata, XIXO - ceaiuri reci si bauturi racoritoare carbogazoase si FLOEWATER – apa potabila carbonatata si necarbonatata.
Deoarece sustenabilitatea reprezinta un pilon important in activitatea companiei, HELL ENERGY utilizeaza doar ambalaje de aluminiu, care pot fi reciclate la infinit, fara pierderea calitatii. in consecinta, 75% din intreaga cantitate de aluminiu produsa vreodata este inca in circulatie.
Mai mult in Campanii, Promotii