Adevarul despre cum "A venit Pensia": Creatie DRAFTFCB, implementata de Mather
Vineri, 19 Noiembrie 2010



(AdPlayers, Iulian Toma)

“Vine pensia! A 13-a!” este o continuare a conceptului campaniei lansate anul trecut “A venit pensia””, a afirmat pentru AdPlayers Carmen Oprisescu, Marketing Manager la Piraeus Bank, intrebata cum au aparut cele doua idei de campanie.

„Obiectivul campaniei a fost acela de a evidentia oferta Piraeus Bank folosind un mesaj usor atipic menit sa trezeasca interesul acestui segment de clienti. Pentru pensionari, incasarea pensiei pe card prezinta o serie de beneficii, cum ar fi reducerea cu 100% a comisionului de retragere numerar de la bancomate, reducerea cu 100% a comisionului de administrare cont curent in care se incaseaza pensia, reducerea taxei anuale card”.

Desfasurata in toate cele 187 de unitati Piraeus Bank din Bucuresti si din tara, potrivit oficialului de marketing, campania este sustinuta de  asemenea si de promotia care se desfasoara in perioada 15 septembrie 2010 - 15 ianuarie 2011, prin care pensionarii care opteaza pentru primirea pensiei pe cardul de debit VISA Shop & Shop pot castiga unul din cele 20 de premii: o pensie in valoare de 1000 lei.

De la „Avenit Pensia” DraftFCB la „Vine Pensia! A 13-a!”, Mather Communications

Intrebata care cine este autorul ideii "A venit Pensia" ( afisul in rama, mai vechi de la inceputul anului 2010), Oprisescu a afirmat pentru AdPlayers ca „“A venit pensia!” a fost realizata in  parteneriat cu agentia de publicitate care a administrat contul Piraeus Bank anul trecut, Draft FCB.

„Intrucat campania a avut mare succes (definit atat prin numarul mare de potentiali clienti care au intrat in sucursala atrasi de mesaj cat si prin vanzari) am decis sa utilizam in continuare acelasi concept creativ si pentru promotia actuala”, a motivat responsabilul de marketing reluarea campaniei.

Cea mai recenta campanie a fost reluata cu noua agentie care se ocupa de contul de creatie si strategie.  „Noua campania  “Vine pensia! A 13-a!” a fost implementata de catre agentia Mather Communications”, a conchis Carmen Oprisescu pentru AdPlayers. 

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: