(AdPlayers.ro, Irina Toma)
AdVenture a inceput campania de comunicare a cardului Respiro pentru Lauren Finance, companie membra a grupului A&D Pharma. Potrivit oficialilor de comunicare ai agentiei, colaborarea dintre Lauren Finance si AdVenture pe noul proiect Respiro, s-a concretizat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate in luna iunie, pitch la care au mai participat alte cinci agentii de publicitate.
Obiectivul principal al campaniei concepute de AdVenture este cresterea notorietatii acetui tip de serviciu si, totodata, cresterea vanzarilor in farmaciile unde proiectul va fi implementat. Campania Respiro se deruleaza in perioada 15 iulie–30 august. Mixul de canale media a inclus atat medii conventionale (presa centrala si locala, radio local, campanie TV) cat si medii neconventionale (metrou, internet, POSM in farmaciile Sensiblu).
Punctul de plecare al comunicarii a fost pozitionarea identificata pentru Respiro - "Avem grija sa poti cumpara ceea ce iti trebuie atunci cand iti trebuie". AdVenture a semnat si identitatea cardului Respiro.
AdVenture si-a centrat campania de comunicare pe mesajul "Cumperi cand ai nevoie si platesti cand ai uitat pentru ce ai avut nevoie!", iar pentru a rezuma toate beneficiile pe care acest card le aduce consumatorului, agentia a ales pentru Respiro sloganul "Mult mai bine pentru tine".
AdPlayersFile
AdVenture este o agentie de publicitate full service infiintata in anul 2002. Printre clientii companiei se numara Panfoods Romania (Amigo), Motorola Romania, Interamerican, Alkaloid Skopje, Sensiblu, Clermont Hotel, Alto Syncro & Avia Motors, Realitatea TV, The Money Channel, Unilever FoodSolutions, Volvo Romania, Impact, YKK Romania.
AdFile
Advertiser: Lauren Finance
Produs Cardul Respiro
Agentie: Adventure:
Mircea Moldovan - Creative Director,
Ovidiu Hodorogea – Copywriter,
Octavian Todirut - Junior Art Director,
Cristi Ciureanu - DTP,
Stefan Popescu - Media Director,
Violeta Marinescu - Client Service Director.