(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Cu doua trofee si o nominalizare la cel mai bun print dintre cele 330 lucrari �nscrise la AdPrint, agentia Propaganda spune ca a pus serios umarul la integrarea europeana a printului local si la cea mai buna performanta a Romaniei la festivalul de publicitate dedicat print-ului.
�Ne bucuram ca am reusit sa fim din nou revelatia unui festival local de publicitate�, este de parere Adrian Tuluca, Director Executiv Propaganda, vorbind despre competitia �cu deschidere europeana de aceasta data�. �Satisfactia este si mai mare deoarece acum, ca si atunci, am obtinut premii pentru clienti comerciali ce au validat ideile noastre �ndraznete, dar si strategice �n egala masura�, a mai spus Tuluca.
�Pentru noi este important ca lucrarea noastra a fost at�t de apreciata �nc�t a dus la aparitia unei noi categorii �n cadrul festivalului la initiativa unui juriu international care a apreciat o executie simpla, directa si extrem de eficienta�, continua Dan Moldovan, Director de Creatie la Propaganda.
�Felicitari organizatorilor pentru ca au reusit sa impuna un format de festival, care pe l�nga valoarea incontestabila a juriului, se diferentiaza prin competitivitate si profesionalism�, a conchis Moldovan.
Potrivit agentiei, Aspacardin a luat, �n premiera la AdPrint, un premiu special � �Best use of media�. Aceeasi lucrare pentru clientul Terapia Ranbaxy a obtinut un Inger la categoria �Health / pharmaceutical products� si o nominalizare la �Best Print�.
Printul inovativ Aspacardin, adauga autorii, completeaza si duce mai departe pe media neconventionala mesajul �ntregii campanii pentru acest medicament � �Incaseaza socurile, fara palpitatii�. De aici si ideea de a plasa un packshot cu produsul �n avizierului blocului unde se afiseaza costurile �ntretinerii, spun creativii.
Brand: Aspacardin
Agentie: Propaganda
Paul Cioran � Copywriter,
Mihai Gheorghe - Art Director si
Dan Moldovan - Creative Director.
iulian.toma@adplayers.ro