AdPlayers prezinta "Sexy Publicitatea de Business" (ep. 1)
Marti, 24 Februarie 2009

.


(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

SATI, campanii interactive, spam, acoperire media, target, scoala de media, media plan, strategie, discutii privind corectitudinea audientei masurate sau a numarului de afisari intoarse de motoare de cautare. Scrisori deschise. Toate acestea sunt prostii. De fapt, cuvinte care vor sa convinga investitorul in publicitatea online sa scoata banii de publicitate, pentru ca in teorie am avea si oameni capabili care muncesc de zor la strategii media.

Din fericire, asa este. Avem si oameni, si regii, si agentii online capabile. Numai ca, din pacate, lucrurile stau cu mult diferit in viata reala, acolo unde fie agentiile de publicitate sau cele de media, fie regiile de vanzari, fie clientii trec cu vederea nu numai audientele din SATI sau traficul din trafic.ro, ci si chiar peste reguli de bun simt elementare de planificare media. Targetul premium sau de business al campaniei se dovedeste a fi in multe cazuri unul cat se poate de generalist. 

Episodul 1: clienti - Domo, Banca Transilvania, UPC sau Vodafone, agentii de media - Next, Universal McCann, The Group; canale media - sport.ro si can can.

AdPlayers difuzeaza incepand de astazi, tot online, un prim episod dintr-o telenovela despre care s-a tot discutat, Sexy Publicitatea Online. Cu focus pe episoadele de Business, cititorii AdPlayers sunt liberi sa ne trimita orice material online interesant - film, capturi sau foto - urmand ulterior ca oameni de media din piata si investitorii in comunicare sa traga concluziile, daca sexy-publicitatea dauneaza grav imaginii de business a companiei sau nu.

Numai astazi, AdPlayers a gasit cateva planuri de media online pentru Domo, Banca Transilvania, UPC sau Vodafone – si lista va continua - cu sacul la afisari pe sectiuni de site-uri ale caror continut este cel putin indoielnic in privinta adresabilitatii premium a campaniei.

In privinta furnizorilor de media, potrivit unor surse din piata, responsabilitatea administrarii spatiului de publicitate Can Can revine unor coduri de adserver Media Pro Intercativ si Adevolution, chiar daca nu am aflat daca sau cat factureaza fiecare dintre ele, in vreme ce sport.ro, este facturat exclusiv de Media Pro.

In ceea ce priveste agentiile care administreaza clientii, Banca Transilvania este administrata de Next Advertising, Vodafone de Universal McCann, Domo era planificata recent de polul de media The Media Partnership, furnizorul The Group, iar UPC, inca n-am aflat.

Ai intalnit si tu cazuri similare cu sexy publicitate de "business"? Toarna chiar tu, nu neaparat avand ca subiect doar publicitatea online, urmatoarelor episoade ale telenovelei "Sexy Publicitatea de Business", la info[at]adplayers.ro . 



.


PUBLICITATE: