ARBOmedia trece pe posturi TV de nisa
Luni, 09 Ianuarie 2006

( AdPlayers.ro ) ARBOmedia a batut balma cu UTV pe cinci ani. Regia de vanzari va reprezenta postul de televiziune interactiva in relatia cu piata de publicitate incepand din ianuarie 2006. Parteneriatul a fost agreat in conditii de exclusivitate si este semnat pana la sfarsitul anului 2010.

Produs al companiei New Trend Media, parte din cadrul UTI Grup, UTV a emis pentru prima oara in Romania pe data de 9 aprilie 2005 si, dupa cum sustin oficialii sai, este prima televiziune interactiva din Romania. UTV emite non-stop si se diferentiaza in peisajul statiilor TV de muzica prin interactivitate, oferind privitorilor posibilitatea de a-si alege videoclipul preferat dintr-un calup de piese propuse. Publicul tinta al postului UTV este reprezentat de tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 29 de ani, extins la 13 - 35 de ani, dupa cum afirma reprezentantii postului.

Sorana Urdareanu, Chief Executive Officer al postului spune despre UTV ca „la doar noua luni de la prima zi de emisie, se situeaza pe un loc fruntas in topul televiziunilor  muzicale”.

„Cunoscuta fiind ascensiunea tot mai vadita a canalelor de nisa in detrimentul statiilor generaliste, suntem bucurosi sa raspundem provocarii de a lucra pentru un post TV care, dincolo de a fi un canal de nisa  cu o evolutie spectaculoasa, este singura statie din peisajul TV care poate reactiona in timp real la semnalele primite din partea publicului tinta.” a declarat Serban Ciusca – Managing Director ARBOmedia.

Regia de vanzari condusa de Serban Ciusca pare sa fie orientata in 2006 catre canalele de televiziune de nisa. Pe langa UTV, regia beneficiaza si de extinderea pe piata romaneasca a parteneriatului de la nivel European cu Jetix. Cele doua posturi de televiziune trec in portofoliul regiei dupa intreruperea contractului de reprezentare pentru spatiul de publicitate TVR de la sfarsitul anului 2005 si trecerea canalelor televiziunii publice in portofoliul de vanzari Splendid MediaZece.

Potrivit Arbomedia, UTV emite non-stop si se diferentiaza in peisajul statiilor TV de muzica prin interactivitate, oferind privitorilor posibilitatea de a-si alege videoclipul preferat dintr-un calup de piese propuse. De asemenea, muzica pe care U o difuzeaza este alcatuita din hituri, atat romanesti, cat si internationale, melodiile fiind votate de telespectatori prin sms.

Arbomedia sustine ca UTV a devenit liderul statiilor de muzica in Bucuresti pe segmentul de public pe care il vizeaza, public ce cuprinde tineri intre 12 si 34 de ani, din mediul urban.

Pe langa UTV, ARBOmedia mai gestioneaza in prezent spatiul publicitar media pentru Jetix TV, 19 publicatii nationale, 44 locale si mai mult de 160 de website-uri.

Alaturi de canalul de televiziune UTV, compania New Trend Media mai detine in portofoliu  brandul de clubbing si evenimente “Unite” si  www.utv.ro  , in curand la nivel de portal, sustin reprezentantii companiei.

( Iulian Toma, info@adplayers.ro )

PUBLICITATE: