APA NOVA se repozitioneaza si alege o noua identitate vizuala cu The Group. Creatie - DDB, Media Investment - media, Porter Novelli - PR
Marti, 28 August 2018
 

Credit: APA NOVA / DDB Romania

„Apa Nova traverseaza un proces de modernizare si innoire, cu eficienta si performante tot mai mari, atat din punct de vedere al calitatii serviciilor, dar si din punct de vedere al proceselor tot mai moderne si a culturii organizationale orientate catre client,” au declarat astazi oficialii companiei

adplayers.info

Apa Nova a anuntat marti lansarea unui proces de facelift al identitatii vizuale si o noua pozitionare a companiei ca urmare a modernizariiPort si reconfigurarii modelului de business, prin care aceasta a trecut in ultimii ani.

Potrivit comunicarii, din perspectiva sa de operator de servicii de utilitate publica, Apa Nova a considerat necesar la inceputul anului 2018 realizarea unui studiu de perceptie. Concluziile cercetarii de piata au aratat ca, dincolo de o notorietate spontana ridicata (97%), impactul principal pe care compania il are asupra comunitatii este faptul ca aceasta contribuie la dezvoltarea orasului (78%) intr-o maniera progresiva.

In linie cu obiectivele din urmatoarea perioada, de recunoastere a acesteia ca o companie moderna, inovatoare, cu un dinamism conectat la ritmul actual al economiei, s-a decis alinierea imaginii Apa Nova la noile tendinte si din punct de vedere vizual. Aceasta decizie a venit astfel ca o etapa fireasca a procesului de transformare si digitalizare inceput acum doi ani.

„Asa cum demonstreaza in activitatea sa zilnica, Apa Nova traverseaza un proces de modernizare si innoire, cu eficienta si performante tot mai mari, atat din punct de vedere al calitatii serviciilor, dar si din punct de vedere al proceselor tot mai moderne si a culturii organizationale orientate catre client,” au declarat astazi oficialii companiei, referindu-se la aceasta etapa importanta din evolutia companiei, din punct de vedere imagine.

Potrivit reprezentantilor Apa Nova, de-a lungul timpului, compania a implementat actiuni importante pentru o mai buna gestionare a resurselor de apa, dar si pentru dezvoltarea propriu-zisa a Municipiului Bucuresti. Din dorinta de a face cunoscute aceste initiative, dar si pentru a sublinia rolul sau in viata de zi-cu-zi a orasului, se lanseaza o campanie de comunicare dedicata, cu operarea unui rebranding asupra identitatii vizuale.

Dezvoltata de agentii din cadrul The Group, campania este derulata cu Porter Novelli Romania (PR), DDB Romania (creatie) si Media Investment ( servicii de media). Potrivit sefului de creatie DDB Romania, Ștefan Vasilache, campania Apa Nova comunica facelift-ul din insusi obiectul de activitate al companiei, apa:

„Inspiratia pentru noua pozitionare este chiar apa in sine: permanent in mișcare și adaptare. E continuă. Curge. Vrem să vorbim despre Apa Nova ca despre acest organism care se adaptează precum apa, tehnologiei, situatiei, trendurilor, nevoilor consumatorilor. Astfel, consumatorii vor constientiza mai bine modernizarile, procesele, munca necesara care stau in spatele unui pahar cu apa. Pozitionam astfel compania ca fiind o companie ce aplica, traieste filosofia apei si nu doar una care-ti «furnizeaza» apa”, a spus Ștefan Vasilache, Director de Creatie DDB Romania.

Comunicarea va fi declinata pe canale media TV si digitale. Filmul campaniei este disponibil atat pe canalul Youtube Apa Nova, cat si pe facebook.

Noua sigla are in componenta sa, pe langa denumirea companiei, un simbol ce proiecteaza o picatura de apa intr-o sectiune de conducta.

Sloganul „Apa ta, responsabilitatea noastra” va ajuta la comunicarea faptului ca Apa Nova este mereu responsabila pentru apa pe care o furnizeaza, o responsabilitate pe care fiecare dintre angajatii companiei o poarta zi-de-zi, in spatele careia sta pasiunea pentru performanta si inovatie.

Din 2000, Apa Nova (parte a Grupului Veolia) si-a asumat responsabilitatea gestionarii resurselor de apa, tratarea si distributia apei catre consumatori, evacuarea apelor uzate si a apelor meteorice din Municipiului Bucuresti. In cei 18 ani, sistemul de alimentare cu apa si de canalizare a fost reabilitat, modernizat si dezvoltat conform celor mai bune practici industriale in domeniu, realizari care se traduc prin investitii care depasesc 458 de milioane de euro pana in prezent.

Mai mult in Conturi, Campanii, Rebranding


PUBLICITATE: