Credit: Libresse
AMV BBDO, mandra de ea. Premiata si criticata Viva la Vulva, Libresse.
Premiata dar si contestata campanie Viva la vulva pentru Libresse se pare insa ca nu are aceeasi sustinere si printre femei
adplayers. Iulian Toma
AMV BBDO se mandreste cu ea. Premiata campanie Viva la vulva pentru Libresse se pare insa ca nu are aceeasi sustinere si printre femei, care o considera o obsesie a barbatilor care si-ar masura mai degraba organele genitale decat sa aprecieze cu ce se mandresc femeile, cu adevarat.
Adevarat sau neadevarat, pentru ca autorul acestor randuri este barbat, adplayers nu cade in pacatul judecarii fratilor creativi din echipa AMV BBDO, (potrivit criticilor - toti, cinci, barbati) care au semnat faimoasa opera, altfel premiata la Cannes Lions.
Contestata sau nu, campania inregistreaza deja pe canalul youtube propriu Libresse aproximativ jumatate de milion de vizualizari.
Mai mult in Conturi, Opinii