( AdPlayers.ro ) Agrana International a anuntat luni rezultatul celei mai recente licitatii pentru comunicarea marcilor “Margaritar” si “Coronita” pe 2006. Dupa multumiri adresate tuturor participantilor, compania a anuntat ca in urma licitatiei s-au calificat conceptele Margaritar – “Normal circumstances” de la The Ad Store si, pentru Coronita, “Lumea dulce a Coronitei” de la StarLink, au declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro surse apropiate licitatiei.
Potrivit acelorasi surse compania a mai aratat ca a evaluat licitatia dupa criteriile mentionate in brief. Printre acestea: propunerile trebuiau sa se adreseze grupului tinta vizat, sa fie conforme cu obiectivele de marketing si comunicare ale celor doua branduri, sa fie memorabile, relevante, simple si usor de declinat in alte executii.
In anuntul privind conceptele invingatoare, compania a mai recunoscut ca batalia pentru imaginea produselor Agrana a fost foarte stransa si ca cei in masura sa transeze rezultatul au avut o sarcina grea incercand sa renunte la celelalte propuneri, motiv care a dus si la intarzierea raspunsului privind castigatorii licitatiei.
(Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )