ADDV Euro RSCG aduce Crazy Loop in campania Life (Tymbark Maspex Romania)
Miercuri, 04 Iunie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

ADDV Euro RSCG a dezvoltat campania de lansare a bauturii carbonatate Life, aflata in portofoliul Tymbark Maspex Romania, anunta o informare a agentiei de publicitate. Colaborarea dintre agentia condusa de Adrian Dura si Tymbark Maspex Romania dateaza din anul 2000.

 

Lansata sub sloganul “Aciduleaza-ti viata”, noua bautura racoritoare acidulata este disponibila in 4 sortimente: Portocala, Multifructe, Mar Verde si Lamaie cu Lamaie Verde. Spotul TV Life: "The Song" beneficiaza de coloana sonora a hitului  “Crazy Loop” apartinand  lui Dan Balan,  potrivit autorilor – cu o popularitate uriasa in randul publicului tinta.

 

“Life inseamna gust, muzica, ritm”, spune Magda Schnell, Account Manager ADDV Euro RSCG. „Si, nu in ultimul rand, Life inseamna distractie autentica. Si, pentru ca tinerii sunt un public foarte exigent atunci cand vine vorba de comunicare, am dezvoltat o campanie din care nu lipsesc umorul si ingeniozitatea.”

 

“Life este o bautura racoritoare ce se adreseaza unui public tanar, activ, dinamic. Astfel incat tot ceea ce tine de acest brand - ambalajul, comunicarea, personalitatea, valorile - toate sunt direct legate de stilul de viata al tinerilor”, declara Natalia Franke, Marketing Manager Tymbark Maspex Romania.

 

Spotul TV pentru Life a fost produs de Multimedia Est si regizat de Andreea Paduraru, iar echipa ADDV Euro RSCG responsabila de acest proiect a fost formata din Magda Schnell – Account Manager, Dorian Pascuci – Creative Director, Ioana Slaniceanu – Senior Copywriter, Daniel Catalinoiu – Art Director si Alin Dumitrescu – AV Production Director.

 

/ PROFILE

Fondata in 1999 ADDV Euro RSCG SA este o agentie de publicitate full service, parte a grupului de comunicare HAVAS. Pe piata romaneasca, din acelasi grup mai face parte si Media Planning Group Romania.


PUBLICITATE: