(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Agentia de publicitate AD(D)VERITAS a castigat licitatia de publicitate a producatorului de preparate din carne ardelean Elit, a declarat, pentru AdPlayers, Carmen Dragan (foto) - New Business Director la compania de publicitate din Cluj.
AD(D)VERITAS a batut palma pentru bugetul de comunicare Elit pentru anul 2007, dupa un concurs demarat la inceputul acestui an. Printre participantii la pitch s-au mai numarat agentiile de publicitate Lowe & Partners, Headvertising si Scala JWT din Bucuresti, a mai afirmat pentru AdPlayers New Business Director AD(D)VERITAS.
Intr-o prima faza, pitch-ul a fost organizat pentru creatie si strategie de comunicare dupa care a urmat cel pentru strategia de media. Producatorul de mezeluri si preparate din carne ardelean va merge intr-o prima etapa pe comunicare TV, care va demara la inceputul lunii iunie.
Infiintata in 2002, potrivit oficialilor de comunicare de la AD(D)VERITAS, compania Elit a reusit in 2005 pentru al doilea an consecutiv sa ocupe locul 1 in topul fabricilor de mezeluri din Romania in urma clasificarii dupa Codul CAEN 1511 – ‘’Productia, prelucrarea si conservarea carnii’’, realizand o cifra de afaceri de 30 milioane euro in 2004, 38 de milioane de euro in 2005 si 50 milioane euro in 2006.
Principalii concurenti ai companiei, sustin reprezentantii AD(D)VERITAS, sunt: Cris Tim, Caroli, Aldis, Ifantis, iar tinta principala a produselor Elit sunt consumatorii din zona de venituri medii si scazute (medium-low).
Campania de comunicare va fi lansata de catre Elit si agentia de publicitate AD(D)VERITAS, intr-o conferinta de presa care va fi organizata luni, 4 iunie, la Hotel Sofitel, din Bucuresti.
AdPlayersFile
Potrivit companiei, AD(D)VERITAS este o agentie de publicitate full-service, Infiintata in anul 2002, la Cluj-Napoca. In portofoliul de clienti al agentiei se regasesc bugete si proiecte de comunicare pentru companii printre care se numara Cora, Rigips, Gorenje, Tenaris Silcotub, Simcor, Eternit.