( AdPlayers.ro, Irina Toma )
Lowe PR a fost declarata castigatoarea unei licitatii ABN AMRO in urma unui proces de selectie care a durat doua luni si, dupa cum spun responsabilii de comunicare ai agentiei de relatii publice, a confruntat 6 agentii.
„Inca din clipa in care am decis sa organizam acest pitch am stiut foarte bine ce ne dorim – un partener de incredere, creativ si proactiv, cu o abordare profesionista si, in acelasi timp, fresh”, a spus Oana Zidaru, Head of Communications ABN AMRO Bank.
Potrivit sursei, ABN AMRO Romania va parcurge un proces de rebranding, dupa ce in toamna anului trecut grupul olandez a fost preluat de un consortiu format din Royal Bank of Scotland (RBS), Fortis si Banco Santander. Agentia Lowe Public Relations va fi consultantul de comunicare al bancii pe parcursul acestei proceduri complexe.
Paleta de servicii pe care Lowe Public Relations le va furniza noului client cuprinde intreg spectrul de activitati specifice, de la comunicare corporate la comunicare cu presa, comunicare busniness to business, coordonarea programelor de responsabilitate sociala, comunicare interna si de marketing.
„Provocarea din pitch nu a fost una usoara si a insemnat zile lungi de documentare si discutii, in urma carora am ajuns sa cunoastem produsele bancii ca niste veritabili agenti bancari”, declara Hortensia Nastase, Deputy Managing Director Lowe PR.
Echipa care a coordonat procesul de selectie este formata din Oana Zidaru (Head of Communications), Suzanne Akten (Head of Retail Marketing), Cristina Mihaila (Communication Officer) din partea ABN AMRO Bank si Hortensia Nastase (Deputy Managing Director), Monica Botez (PR Manager) si Raluca Mihaila (Events Manager) din partea Lowe PR.