"A fost natural, fara pitch" Serban Alexandrescu, despre Orange
Vineri, 28 Iulie 2006

A fost natural, fara pitch Serban Alexandrescu, despre Orange

( AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

A fost natural, fara pitch Serban Alexandrescu, despre Orange

„Am facut mai multe proiecte Orange - pana acum vreo 3 trei”, a declarat pentru AdPlayers, Serban Alexandrescu (foto), unul din partenerii Headvertising,  care lucreaza de curând pentru operatorul de telefonie mobila. Agentia de publicitate este cunoscuta ca fiind, de-a lungul unei perioade de colaborare de cinci ani, autoarea mai multor proiecte de comunicare pentru Connex, operatorul de telefonie mobila devenit din luna mai Vodafone.

„Cam din aprilie bagam pentru ei, dar suntem doar pe proiecte speciale”, sustine Alexandrescu.  "2 din 3 au fost comunicare pentru evenimente concepute si implementate de puisorul nostru Rock'n'Roll”, label-ul de activare interactiva creat de Headverting”, subliniaza executivul

„A fost natural, fara pitch, aveam niste idei de comunicare speciala, le-am prezentat, au considerat ca li se potrivesc”, dezvaluie oficialul agentiei modalitatea de selectie a agentiei de publicitate Headvertising de catre Orange.

Orange Enescu

Ideea campaniei “Se cauta Enescu”, deconsipra agentia, este de a încerca sa gaseasca un nou super-virtuoz român al muzicii simfonice. Aceasta i-a venit lui Mircea Staiculescu (unul din partenerii agentiei n.r.)  “pe de o parte din obisnuita „criza identitara romaneasca”, cumulata cu complexul de „cultura mica”, iar pe de cealalta din simplul motiv, “ca ne dorim foarte tare sa lucram si proiecte care inseamna ceva nu doar pentru o marca, ci si pentru o tara”, conchide agentia.

“Initial concursul viza doar descoprirea de violonisti dar pentru a da sansa si altor virtuozi de a se face auziti, am adaugat pentru aceasta editie înca doua instrumente – pianul si flautul” declara Ruxandra Mocanu, care supervizeaza desfasurarea proiectului din partea Rock’n’Roll. “Prin rotatie, la fiecare editie viitoare vor aparea alte doua “discipline”, pentru a gasi tineri talentati indiferent de instrumentul pe care îl stapânesc”.

Rezumatul: “Participantul trimite un demo cu o lucrare de muzica simfonica, pentru a fi selectat pentru prima auditie, dupa care poate ajunge in finala si, daca este un real virtuoz, poate castiga premiul in valoare de 5000 de euro”, adauga Ruxandra Mocanu.

“Si, evident, pe lânga premiu va beneficia de toata atentia comunitatii muzicale, cu ocazia concertului de gala din octombrie, organizat în cinstea celor trei câstigatori. Acolo, fiecare dintre ei va cânta acompaniat de o orchestra alcatuita din 30 de instrumentisti.”

Responsabili pentru comunicarea evenimentului, Cornel Gologan si Alexandru Lazar isi descriu succinct si contributia lor la proiect: “În interiorul agentiei, proiectul se numea înca de la început “se cauta Enescu”, ceea ce ne-a usurat considerabil munca. Noi doar am adaugat “Liniste!” in fata si am pozat un dirijor în studioul Carioca. Pare minimal, dar uneori e bine sa stii sa te abtii”, precizeaza ei.

„In concluzie, campania s-a cam facut aproape singura. Noi doar am pus-o pe tona de materiale pe care trebuia sa le producem si am realizat micro-site-ul evenimentului.”, conchid partitura Orange Gologan si Lazar.

“Orange Enescu” este un proiect conceput de Rock’n’Roll (label-ul de activare interactiva creat de Headvertising) si comunicat de agentia de publicitate. “Roll credits” in proiect:

Echipa Rock’n’Roll - Mircea Staiculescu, Ruxandra Mocanu, Andi Mitoi

Echipa Orange - Mihai Turcu, Mirela Bosoi

Echipa Headvertising - Cornel Gologan, Alexandru Lazar, Ioana Albu

A fost natural, fara pitch Serban Alexandrescu, despre Orange

Maratonul de Film Orange

“Headz” au organizat – de fapt Rock’n’Roll a organizat, Headvertising doar a comunicat – Maratonul de Film Orange”, adauga oficialii agentiei. Desi programat initial numai în Bucuresti, evenimentul a torturat, spune agentia, si cinefili rezistenti din Iasi si Timisoara.

În total, 300 de oameni au încercat sa reziste 48 de ore non-stop asaltului cinematografic pregatit de Rock’n’Roll, agentia specializata în evenimente, sora cu Headvertising. Cinefilii au fost alesi dintre cei 3000 de doritori înscrisi pe site-ul competitiei, orangefilmmaraton.ro.

Criteriul de selectie, deconspira promotorii proiectului, a fost ora de trezire si dârzenia la cozile formate la cinematografe în ziua punerii în vânzare a biletelor la maraton”. La Multiplex, in Bucuresti, sustin cei de la Headvertising, doritorii s-au strâns la Mall înca de la 7 dimineata iar biletele s-au epuizat în 20 de minute. Banii astfel strânsi vor acoperi costul biletelor pentru 600 de copii din orfelinate care vor merge gratuit la cinema, adauga regizorii evenimentului. Evenimentul s-a terminat 2 zile mai târziu, cu premii constând în cearcane, telefoane, cartele si invitatii la filme.

Orange Film Maraton a fost un eveniment creat si organizat de Rock’n’Roll, prin Ruxandra Mocanu, Andi Mitoi si Catalin Neagu. Comunicarea lui a fost realizata de Bertha Niculescu, Ramona Urdea si Ovidiu Lupsa, cu ajutorul lui Gin. I-au supervizat, modificat si aprobat Doina Stoica, Mirela Bosoi si Mihai Turcu, din partea Orange.

A fost natural, fara pitch Serban Alexandrescu, despre Orange

Orange Office - Divertis

Sub pretextul unor glume imbecile”, agentia a dezvoltat o serie de spoturi ce promoveaza sponsorizarea show-ului lui Divertis de pe Antena 1. Primul spot a fost difuzat la finalul sezonului trecut al show-ului lui Divertis, iar urmatoarele trei vor avea “premiera” la debutului noului sezon al emisiunii de pe Antena 1, sustin autorii proiectului de comunicare Orange.

Scrise de Cornel Gologan, prima serie de 4 spoturi prezinta, spune agentia, patimile unor amploaiati terorizati de catre asa-zisul umor secretat de care seful lor direct. “Orice asemanare cu vreunul din managerii care v-au marcat viata nu e deloc întâmplatoare, “umorul de sef”, crede agentia, „fiind unul din cele mai grave flageluri care au lovit vreodata România”.

Campania Orange marcheaza si o serie de 3 premiere absolute, subliniaza oficialii Headvertising: “Primul spot Orange cu dialog în limba româna, dulce ca un fagure de miere. Primul spot Orange regizat de un român, e vorba de Cristi Mungiu (ok, operatorul era olandez). Si primul spot Orange realizat de catre Headvertising”

A fost natural, fara pitch Serban Alexandrescu, despre Orange. A fost natural, fara pitch Serban Alexandrescu, despre Orange. A fost natural, fara pitch Serban Alexandrescu, despre Orange

AdFile Info:

Nume lucrare: Orange Office - Divertis

Agentie: Headvertising

Oras: Bucuresti

Advertiser: Orange

Brand: Orange

Produs / Categorie: Telecom

Client: Doina Stoica,  Mirela Bosoi

Nume Campanie: Orange Office

Data primei difuzari/aparitii: -

Piete distributie (Tari): România

Tara productie: România

Limba: româna

Tip / Tipuri Media: TV

Durata (TV): 30”

Slogan: The Future’s Bright, The Future’s Orange

Account Manager / Director: Ruxandra Mocanu

Strategie Campanie: Headvertising

Client Service Director: Mircea Staiculescu

Creative Director: Serban Alexandrescu

Art Director: Alexandru Lazar

Copywriter: Cornel Gologan

Regizor: Cristian Mungiu

Producator: Stefan Iacob

Casa productie A/V: Saga Film

Editor Imagine (TV): Mircea Olteanu

Companie editare Imagine: Chainsaw International

Post Productie A/V: -

Voce:  Sandu Gruia

Actori/ Personaje: Seful – Vlad Ivanov

Casting: Saga Film

Media (detaliu)

TV: Antena 1


PUBLICITATE: