Credit: Telekom Romania
Procentul romanilor care cauta economia in costuri este cu atat mai importanta cu cat aceasta este cu aproape 50% mai mare decat in 2017. Potrivit oficialilor Telekom, intr-o cercetare din vremuri mai bune, in 2017, romanii care cautau cumparaturile economice si pretul cat mai mic era de aproximativ 60%, comparativ cu 89% in cercetarea din luna mai, in contextul pandemiei.
AdPlayers. Iulian Toma
Conform sondajului „Obiceiuri de consum telecom in timpul Covid19”*, realizat de ISRA Center pentru Telekom Romania in perioada 8-12 mai, pe un esantion reprezentativ national de 1010 utilizatori ai serviciilor de telecomunicatii, 89% dintre respondenti cauta intotdeauna un pret cat mai mic cand vine vorba de alegerea serviciilor de telecomunicatii.
Cu 50% mai multi romani cautau cumparaturi economice in mai 2020, comparativ cu 2017
Procentul romanilor care cauta economia in costuri este cu atat mai importanta cu cat aceasta este cu aproape 50% mai mare decat in 2017. Potrivit oficialilor Telekom, intr-o cercetare din vremuri mai bune, in 2017, romanii care cautau cumparaturile economice si pretul cat mai mic era de aproximativ 60%, comparativ cu 89% in cercetarea din luna mai, in contextul pandemiei.
Sondajul din luna mai 2020 a dezvaluit, de asemenea, ca 82% dintre respondenti prefera sa cumpere produse si servicii ale unor marci de renume si 91% au indicat ca vor incerca o noua marca pe care nu au mai folosit-o, daca exista o oferta foarte atragatoare. In cele din urma, si cel mai important rezultat al sondajului, 92% au declarat ca ar dori sa economiseasca mai mult la facturile de telecomunicatii.
Aceste date, dar nu numai, au determinat Telekom Romania sa exploreze noi directii pentru produsele si serviciile pe care le ofera, in conformitate cu promisiunea adoptata inca din primele zile de restrictii de circulatie si distantare sociala, „Ținem Romania conectata”, punand accent pe modalitatea de a economisi in mod inteligent, in conformitate cu noul context economic si social.
Acestea, dar si alte detalii ale cercetarii au determinat compania Telekom Romania sa lanseze platforma Telekonomie cu promisiune ,,Taie costurile, nu si beneficiile" de mai jos:
Telekonomie din iunie.
Astfel, Telekom lanseaza platforma TELEKONOMIE, cu promisiunea TAI DOAR COSTURILE, NU ȘI BENEFICIILE, care include oferte inteligente pentru produse si servicii de calitate, care raspund nevoilor de consum ale romanilor:
Din iunie, persoanele fizice care isi porteaza numerele in reteaua mobila Telekom pot beneficia de abonamentul Mobil 6, cu internet 4G nelimitat, minute si SMS-uri nationale nelimitate, cu 50% reducere in primele 12 luni, pentru care vor plati 3 euro/luna (aproximativ 15 lei/luna), TVA inclus. Dupa cele 12 luni, costul va fi de 6 euro/luna (aproximativ 30 lei/luna), TVA inclus.
Persoanele care se vor porta in reteaua mobila Telekom vor putea opta si pentru achizitionarea unui telefon mobil in rate, fara dobanda si fara avans. Cei care aleg un telefon Samsung Galaxy A20e impreuna cu abonamentul Mobil 6 vor plati doar 8 euro/luna (aproximativ 40 lei/luna), TVA inclus, in primele 12 luni de la portare: 3 euro/luna pentru serviciile de telefonie mobila si 5 euro/luna rata pentru telefon. Cei care vor alege telefonul Huawei P40 Lite E impreuna cu abonamentul Mobil 6 vor plati doar 9 euro/luna (circa 45 lei/luna), TVA inclus, in primele 12 luni de la portare: 3 euro/luna pentru abonament si 6 euro/luna pentru telefonul achizitionat.
Ofertele sunt disponibile pana la 31 iulie 2020, in cazul contractelor incheiate pe o perioada de 24 de luni, si sunt adresate persoanelor fizice care isi porteaza un numar in reteaua mobila a companiei si care au un serviciu fix de la Telekom Romania.
Potrivit companiei, produsele Telekom Smart WiFi si Mobil Nelimitat au primit recunoasterea cosumatorilor in cadrul celei de-a 11-a editii a competitiei “Votat Produsul Anului®” Romania**, care si-a desemnat castigatorii pentru anul 2020. Smart WiFi a fost declarat castigator in cadul categoriei Internet Wireless, iar Mobil Nelimitat in cadrul categoriei Servicii telefonie mobila, fiind evaluate de consumatori ca cele mai bune produse din perspectiva atractivitatii, inovatiei si intentiei de cumparare.
Cei care doresc sa isi imbunatateasca experienta TV pot cumpara noul Smart TV Stick la abonament cu 50% reducere timp de 3 luni, la preturi incepand de la 1,5 euro/luna (aproximativ 7,5 lei/luna), TVA inclus si livrare gratuita. Oferta este disponibila pana la 30.06.2020, cu posibilitatea prelungirii, pentru o perioada contractuala minima de 24 de luni. Astfel, romanii se pot bucura simplu si rapid de un abonament de televiziune online, cu pana la 71 de canale, fara a fi nevoie de un tehnician pentru instalare sau de gauri si cabluri suplimentare prin casa. In acelasi timp, au si ocazia sa isi transforme televizorul obisnuit cu ecran plat intr-un televizor smart, pentru a vedea tot internetul pe televizor.
Acestea sunt primele oferte disponibile prin platforma Telekonomie, prin intermediul careia Telekom Romania deschide o noua cale in domeniul telecomunicatiilor prin sustinerea modalitatii inteligente de a realiza economii, ca o practica benefica in perioada post-coronavirus marcata de incertitudinea redresarii economiei in timp scurt.
In plus, ambitia Telekom este de a-i ajuta pe romani sa economiseasca nu doar in domeniul telecomunicatiilor, compania lanseaza Show-ul Telekonomie care promite ca le va aduce, saptamanal, celor interesati, exemple concrete si din alte domenii, despre cum pot taia costurile, dar nu si beneficiile. Show-ul este lansat pe website-ul Telekom si este comunicat si pe canalele Social Media ale companiei.
Tot in cadrum platformei, Telekom Romania le-a pregatit romanilor un festival online de trei ore – Telekonomy Summer Fest, o noua premiera in randul operatorilor de telecomunicatii, prin care va continua sa ofere momente de entertainment direct in casele acestora. Festivalul va fi difuzat live pe pagina de Facebook Telekom Romania in data de 4 iunie 2020, incepand cu ora 18:00 si va cuprinde momente de cooking, fashion, beauty, stand-up si concert, cu sfaturi concrete de cum se pot realiza economii intr-un mod inteligent.
„Cu totii am asistat la evolutia situatiei determinate de carantina si de anunturile autoritatilor despre economie si locuri de munca si credem ca romanii isi adapteaza obiceiurile de consum pentru a face fata noilor conditii socio-economice” a declarat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidential, Telekom Romania.
,,Pentru ca suntem o companie responsabila, dupa ce am tinut Romania conectata, am adoptat platforma Telekonomie si aceasta abordare integrata, show si festival online, pentru a ajuta consumatorii sa faca economii, fara a renunta insa la beneficii. Nu ne referim la a realiza mici schimbari, ci mai degraba la economiile pe care fiecare le poate face intr-un mod inteligent, fara a se priva de micile placeri ale vietii. Telekom Romania considera ca este momentul pentru a adopta obiceiuri financiare bune si, in acelasi timp, servicii care sa corespunda nevoilor romanilor ”
50% reducere la Mobil 6
Oferta cu 50% reducere pentru un an la planul tarifar Mobil 6, parte din platforma Telekonomie, vine in ajutorul romanilor care vor sa economiseasca, potrivit sondajului ISRA Center. Astfel, 80% dintre respondenti au declarat ca vor trebui sa reduca cheltuielile in urmatorul orizont de timp, iar 85% ar renunta la investitii majore, desi planificate, precum achizitia unei noi masini sau reconditionarea casei.
„80% dintre romanii portati la Telekom spun ca platesc un pret mai bun decat inainte pentru beneficiile primite, ceea ce inseamna ca reducerea de 50% la ofertele cuprinse in platforma Telekonomie este mai mult decat utila in perioada urmatoare, deoarece romanii au mai putini bani, se confrunta cu greutati in a face economii si sunt ingrijorati de situatia lor financiara in urmatoarele 2-3 luni”, a adaugat Andreas Elsner.
Potrivit sondajului ISRA Center, 56% dintre respondenti au declarat ca veniturile gospodariei lor au scazut in timpul pandemiei, din cauza reducerilor de salarii (33,5% dintre respondenti), pierderii locurilor de munca (22%) si somajului tehnic (36%). Ofertele lansate astazi de Telekom Romania sunt adaptate pentru a satisface nevoile de comunicare si divertisment, in concordanta cu actuala situatie financiara a celor mai multi romani.
Mai multe informatii despre oferte comerciale adresate persoanelor fizice sunt disponibile pe www.telekom.ro.
* Obiceiuri de comsum telecom in timpul Covid19, studiu online reprezentativ national realizat de ISRA Center pentru Telekom Romania, in luna mai 2020, pe 1010 utilizatori ai serviciilor de telecomunicatii, marja de eroare 3%, interval de incredere 95%.
Studiul de piata din 2020 a fost realizat online, pe 30 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un esantion de 5469 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Intr-una dintre cele 30 de categorii nu a fost desemnat castigator. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.3%. Studiul a avut loc in perioada 6 martie 2020 – 9 aprilie 2020. Criteriile de evaluare au fost: inovatie, atractivitate, intentie de cumparare. Produsele castigatoare au fost votate, de catre consumatori, dintre produsele comparate in competitie. In studiu se pot inscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovatie in ultimele 18 luni anterioare startului competitiei.
Mai mult in Campanii, Conturi, Coronavirus