Bauturile non alcoolice sunt achizitionate de 69% dintre respondent, in timp ce bauturile alcoolice (49%) se claseaza pe ultimele locuri. Produsele congelate (e.g legume, fructe, etc.) au devenit un “must-have” pentru 60% dintre respondenti.
AdPlayers. info
Legumele, fructele si produsele din carne au devenit o constanta in alimentatia romanilor, regasindu-se acum in cumparaturile dintr-o saptamana obisnuita, arata datele celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
Prima optiune. 86% - fructe, legume si produse lactate, 75% - carne
In privinta celor mai populare categorii de produse achizitionate recent, clasamentul este condus de fructe, legume si produse lactate – mentionate de 86% dintre respondenti, - urmate de carne, cu o pondere de 75%.
Bauturile non alcoolice sunt achizitionate de 69% dintre respondenti. De asemenea, conform datelor, produsele congelate (e.g legume, fructe, etc.) au devenit un “must-have” pentru 60% dintre respondenti.
Reveal Marketing Research mai arata ca, bauturile alcoolice (49%) se claseaza pe ultimele locuri, ceea ce poate indica o dorinta a romanilor de a-si diversifica alimentatia intr-un mod mai sanatos.
Profilul consumatorului. Alimentele consumate in ultima saptamana
In functie de tipul de produs recent consumat, in general, respondentii din categoria de varsta 45-55 de ani sunt cei care consuma cel mai mult carne (70%), in timp ce tinerii de pana in 24 de ani, consuma aceste produse intr-o masura mai mica decat toate celelalte categorii de varsta (48%).
In ceea ce priveste segmentul produse lactate, pe categorii de gen, targetul este reprezentat de femei (74% - comparativ cu 64% barbati), in timp ce pentru fructe si legume topul consumatorilor este condus de persoanele din categoria de varsta + 55 de ani.
Metodologia cercetarii: 1014 interviuri CAWI (colectare online), esantion reprezentativ la nivel national urban+rural, 18+, online users. Perioada de colectare a datelor este 11.11 – 15.11.2021.
Mai mult in Cercetare, Research