Ford Motor Company si-a aliniat incepand din luna octombrie comunicarea de brand la agentiile WPP locale - Ogilvy & Mather (strategie, creatie, consultanta de brand) si Minshare (servicii de media ). Potrivit estimarilor AdPlayers din piata de media, bugetul de comunicare Ford in Romania se cifreaza la 8 - 9 Milioane EUR.
Parte din Ogilvy Group Romania, cele doua agentii vor dezvolta campaniile Ford pe piata locala, dupa ce producatorul auto a devenit companie nationala si in Romania. Anterior comunicarea de brand a fost gestionata de Romcar – reprezentantul Ford in Romania de pana la infiintarea producatorului local.
Mona-Lisa Caravaniez (foto), Managing Director la Ogilvy & Mather Romania a afirmat pentru AdPlayers ca agentia pe care o conduce va asigura toate serviciile de comunicare de brand, de la startegie si creatie pana la serviciile consultanta de brand sau productie, atunci cand mesajul local o va cere. Caravaniez nu a comentat insa bugetul de comunicare al companiei.
Mindshare Media va coordona contul de media al Ford oferind atat servicii de planificare, cumparare si implementare a comunicarii cat si strategii de analiza a profilului consumatorului si de eficienta a investitiei. Oana Petroff, managerul agentiei Mindshare Media, nu a putut fi contactata pentru a oferi detalii despre bugetul sau campaniile de media locale.
„Ford este deja o prezenta importanta in Romania inclusiv prin intermediul fabricii de productie de la Craiova”, a declarat Enrico Ferroni, Marketing Manager Ford Romania. „Principalul nostru obectiv este satisfactia clientilor Ford si depunem toate eforturile pentru a le oferi acestora cele mai bune produse si cea mai buna experienta de cumparare”.
Mai mult in Conturi, Licitatii