Andreea Balanescu, Marketing Manager, Brico Depot
Potrivit unor surse adplayers apropiate concursului, pe langa Havas Romania, castigatoarea licitatiei, printre agentiile invitate in pitch-ul de creatie strategie si productie de publicitate s-au mai numarat DDB, GMP, Violet si alte trei nume cu expertiza in categorie
adplayers. Iulian Toma
Sapte agentii au participat in procesul de selectie care a desemnat compania de publicitate castigatoare ce semneaza creatia si strategia campaniei Brico Depot din primavara acestui an, dupa cum a declarat pentru adplayers Andreea Balanescu (foto), Marketing Manager al lantului de magazine Brico Depot.
Potrivit managerului de marketing, dupa o lista scurta cu doua agentii, procesul de selectie a fost castigat in cele din urma de agentia de publicitate Havas Romania, care a semnat creatia si strategia campaniei ce va demara pe 3 mai a.c.
Balanescu nu a dezvaluit numele agentiilor invitate in competitie insa a confirmat pentru adplayers ca licitatia in urma careia a fost aleasa agentia de publicitate s-a incheiat la sfarsitul anului 2015 si a inceput in a doua jumatate a anului 2014.
Potrvit oficialului de marketing, bugetul de creatie, strategie si productie al materialelor de comunicare Brico Depot este de aproximativ 500.000 de euro, incluzand toate cheltuielile de creatie, productie a campaniei, materialelor de comunicare si ambasadori de brand (endorsment).
Havas, DDB, GMP, Violet si alte 3 agentii cu expertiza in categorie
Conform unor surse adplayers apropiate concursului, pe langa Havas Romania, castigatoarea licitatiei, printre agentiile invitate in pitch-ul de creatie strategie si productie de publicitate s-au mai numarat DDB, GMP, Violet si alte trei nume cu expertiza in categoria „lanturi de magazine”.
Prezent la evenimentul de lansare a Catalogului Brico Depot 2016 si anuntarea campaniei care va demara la inceputul lunii mai, Adrian Dura, directorul general Havas Romania, a afirmat pentru adplayers ca, intradevar, procesul de selectie a fost unul lung si complex dar, la final, clientul s-a aratat multumit de alegerea solutiei de comunicare.
Anuntata astazi impreuna cu Catalogul de Bricolaj Brico Depot 2016, singurul catalog de profil de acest fel in peisajul do-it-yourself din Romania, campania lantului de magazine do-it-yourself va incepe din 3 mai si va dura 3-4 saptamani in functie de canalele media pe care se va derula. Evenimentul de lansare a fost organizat cu sprijinul agentiei Pure Media, condusa de Ruxandra Vasile.
Ambasadori de brand de 100.000 eur
In campanie, ambasadorii de brand Brico Depot sunt cunoscutii comedianti din programele de televiziune Mihai Bobonete si Adrian Vancica. Potrivit unor surse apropiate campaniei, costurile asociate alaturarii acestora in campania si materialele publicitare Brico Depot 2016 se situeaza in jurul bugetului de 100.000 de euro.
Catalogul Brico Depot 2016
Potrivit reprezentantilor de comunicare, cele 320 de pagini ale catalogului Brico Depot 2016 reunesc 10.500 de produse disponibile in depozitele din toata tara, pentru ca profesionistii si amatorii DIY aflati in cautarea unor solutii pentru constructii, amenajari si renovari sa gaseasca tot ce au nevoie pentru proiectele lor. Alaturi de varianta tiparita, clientii au ocazia de a regasi informatiile din catalog si online prin aplicatia mobila BRICODEPOT, disponibila pe Android si IOS.
Mai mult despre agentia Pure Media
Mai mult in Licitatii, Conturi,