7 agentii in licitatia de media InBev
Marti, 11 Decembrie 2007

(AdPlayers.ro/News, Iulian Toma)

„Pregatim aceasta licitatie de media de mai mult timp, dar practic ea a inceput in saptamana de pana la 1 decembrie”, a afirmat pentru AdPlayers, Liviu Irimia, Director de Marketing la InBev Romania.

„La concurs au fost invitate sapte agentii de media, o lista mai lunga din care, in cadrul procesului, vor fi selectate pentru lista scurta un numar de 3 agentii”, a mai afirmat Irimia, care nu adezvaluit insa si numele agentiilor invitate sa participe in pitch. Executivul de marketing InBev mai precizeaza ca „agentia castigatoare a fi anuntata cel mai probabil in prima parte a lunii ianuarie”.

Executivul spune ca nu vede un motiv pentru comunicarea listei scurte a agentiilor de media selectate in licitatie. „Cred ca mai important este castigatorul concursului care va fi anuntat undeva la jumatatea lunii ianuarie”, a conchis Liviu Irimia.

Legat de contul de creatie, Irimia spune ca o hotarare va fi luata in perioada imediat urmatoare. Intrebat daca InBev va alinia in vreun fel la nivel international decizia de a lucra cu agentii de publicitate, oficialul de marketing spune ca InBev lucreaza cu mai multe agentii in afara granitelor dar ca in Romania nu se pune deocamdata problema unei asemenea miscari. „Hotararea selectarii unor companii de publicitate nu este legata de motive generate de o astfel de alinere”, a subliniat Irimia.

Executivul nu a comentat zvonul potrivit caruia in licitatia de media nu participa sau nu a fost invitata si Universal McCann, divizia de media a grupului McCann Romania. Dealtfel, in urma uneia dintre cele mai stabile colaborari intre cele doua companii, InBev si McCann au sustinut ieri un ultim joc de fotbal simbolic pentru despartie, meci disputat aseara la sala Agronomia din Bucuresti.

Castigatorul contului de media InBev Romania, fosta Interbrew, va administra comunicarea in media a marcilor din portofoliul producatorului si distribuitorului de bere . Printre conturile care vor fi administrate de noua agentie se numara Bergenbier, Beck’s, Lowenbrau sau Stella Artois. Conturile de creatie si strategie InBev erau impartite pana in prezent intre Leo Burnett si McCann Erickson.

Desi nu participa la concursul de media In Bev, potrivit unor surse din piata, McCann participa in schimb la licitatia de media organizata de Heineken Romania, in urma careia va fi aleasa agentia care va administra contul de media al producatorului de bere incepand cu 2008. McCann mai participa si in licitatia de creatie si strategie pentru marcile din portofoliul Heineken Romania.

PUBLICITATE: