Spot: Campofrio "Lover"
Agentie de publicitate: Publicis Romania (creatie)
Agentie de media: Optimedia
(AdPlayers, Iulian Toma)
Estimat de AdPlayers intre 600.000 EUR si 800.000 EUR pe an, Campofrio este in plina campanie de comunicare. Bugetul este administrat de Publicis Romania (creatie) si Optimedia ( servicii de media) din 2008.
Contactata de catre AdPlayers, Loredana Popasav (foto), New Business Director la Publicis Romania nu a comentat valoarea bugetului pentru acest an.
„Campania Campofrio dureaza 7 saptamani. Singurul suport media utilizat in campanie este TV-ul. Comunicarea a inceput pe 24 aprilie si se va derula pana pe 6 iunie”, a afirmat Popasav. „Filmarea a fost un adevarat maraton – am reusit sa filmam cele doua spoturi ale campaniei in mai putin de 24 de ore. A fost un efort sustinut al intregii echipe, incepand de la client si agentie, pana la casa de productie”, a mai spus ea despre creatia in derulare.
Lansata sub conceptul creativ “Gustul de care nu te poti desparti”, comunicarea producatorului si procesatorului de carne beneficiaza de doua spoturi tv. Potrivit autorilor, ineditul primului spot Campofrio este dat si de efectele de “slow motion” realizate cu ajutorul camerei “Phantom”, ce poate filma cu pana la 2000 de fotograme /secunda. Al doilea spot al campaniei “The Lover” (on-air din 24mai) marcheaza lansarea unui nou sortiment de sunca – Sunca de pui “Cuptor cu lemne”.
Conform reprezentatilor agentiei, din punct de vedere strategic, campania se inscrie in filosofia Publicis de schimbare a conversatiei, si face o trecere de la comunicarea obisnuita si cliseistica din categorie, la una iesita din conventiile clasice, dar capitalizand in continuare produsul si atributele acestuia.