Bugetul total al campaniei „Profi te premiaza” care include si partea de media, inclusiv TV, precum si partea de campanie gestionata de agentie este de 600.000 Euro, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice ai companiei de publicitate.
“Am ales Godmother deoarece propunerea lor a demonstrat pasiune pentru obiectivul in sine al campaniei - sustinerea scolilor din Romania - in acelasi timp cu o intelegere foarte buna a domeniului in care activam si o aplecare puternica inspre obtinerea de rezultate ” a motivat alegerea agentiei Daniel Cirstea, Director Comercial PROFI Rom Food.
Godmother a castigat contul de comunicare al campaniei dupa un pitch realizat in luna iunie, concurs in urma caruia agentia implementeaza componentele de BTL, online si PR pentru editia 2012 a proiectului.
Potrivit lui Valentin Vacarus, Managing Director al agentiei, campania „Profi te premiaza” va contribui la crearea cadrului in care 252 de scoli din Romania vor beneficia de dotari pentru laboratorul de informatica oferite de Profi si partenerii sai. Agentia a definit strategia de comunicare pentru editia din acest an a proiectului, a realizat imnul “Profi te premiaza” si implementeaza componentele de promovare online si social media (display si content management), BTL, productie si PR pe toata durata campaniei.
Campania “Profi te premiaza” se deruleaza in perioada 13 august – 15 noiembrie 2012 la nivel national, sub forma unei competitii adresate tuturor scolilor din Romania, care pot fi votate pentru a deveni una dintre institutiile castigatoare de catre toti cei care frecventeaza magazinele Profi. La finalul campaniei, pentru fiecare din cele 126 de magazine PROFI existente in momentul inceperii competitiei va fi decernat cate un premiu intai (o retea compusa din 15 netbook-uri, un laptop si un router WiFi) si un premiu doi (un videoproiector).
Infiintata in 1997 ca un mic butic de creatie si productie sub numele de Speed Promotion, compania a devenit din 2004 o agentie de publicitate full service independenta. In urma unui proces de rebranding din 2008, agentia s-a pozitionat pe piata de comunicare integrata (full service) sub numele de Godmother.
Mai mult in Conturi, Licitatii