534.000 de intrari pe cinste
Marti, 08 Noiembrie 2005
534.000 de intrari pe cinste

( AdPlayers.ro ) “Rezultatele promotiei au aratat ca “Premii adevarate pentru oameni adevarati” a fost, pentru al doilea an consecutiv, o campanie de succes, adunand peste 534.000 de intrari (foto ) pentru marile premii (cu 30% mai mult decat promotia de anul trecut)” spun reprezentantii Lowe & Partners. Promotia Timisoreana a intrecut, spune agentia, chiar si cele mai ridicate  asteptari, pentru al doilea an consecutiv.

Echipa agentiilor care au pus umarul la desfasurarea campaniei a fost formata din Mercury Promotions (BTL), Lowe & Partners (ATL, activare BTL, PR) si Zenith Media (media).

534.000 de intrari pe cinste

Conform Lowe & Partners, notorietatea spontana a promotiei in randul consumatorilor a atins 43%  (comparativ cu 27%, in cazul promotiei de anul trecut), iar procentul celor care prefera sa consume Timisoreana inaintea celorlalte marci de bere, in perioada iulie - septembrie, comparativ cu perioada aprilie – iunie, a crescut cu 25%.

In viziunea agentiei, decisive in ecuatia rezultului promotiei au fost alegerea premiilor, mecanica simpla, comunicarea integrata, executia in piata si echipa care a stat in spatele promotiei. Pentru campania TV au fost produse 3 spoturi si 11 testimoniale. “Premii adevarate pentru oameni adevarati” a fost sustinuta printr-o campanie media nationala ce a inclus trei spoturi TV – “Trabantul”, “Scuterul” si “Tricicleta” - spoturi radio, activari BTL si PR.

534.000 de intrari pe cinste

Cristina Ionescu, Account Manager la Mercury Promotions a declarat: “Suntem mandri ca am reusit sa motivam sute de mii de oameni sa consume Timisoreana si, mai mult, sa participe la una dintre cele mai de succes promotii din ultimii ani”

“Promotia nationala Timisoreana a fost comunicata intr-o serie de trei spoturi, ce marcheaza intalnirea a doua lumi – un moment de perplexitate, la inceput, ce devine de un comic spontan irezistibil. Imaginea si atmosfera sunt de un autentic realism urban romanesc”este de parere Mihai Coliban, Director de Creatie Lowe & Partners.

Activarile din magazine si din metrou au avut rolul de a intregi campania nationala si de a implica consumatorul intr-o experienta personala cu brandul Timisoreana, sustin reprezentantii agentiei. Mara Vasile, Account Manager la Lowe & Partners a spus ca  “Intregul program de BTL a avut loc intre 13 august si 23 septembrie si a atins aproape 100,000 de hituri la nivel national” . Sefa de cont Lowe &Partners mai sustine ca “Activarea s-a facut in lanturile Carrefour si Billa, precum si in alte 108 magazine. 30% din numarul total al hiturilor a fost atins in statiile de metrou Unirii 1&2, Eroilor, Pipera, Gara de Nord, Politehnica si Bucur Obor”.

“Componenta de PR a avut menirea de a atinge un alt grup tinta: jurnalistii” declara Ruxandra Florea, PR Account Manager Lowe & Partners. “ In cazul acestora, muntele a venit la Mahomed, promotia vizitand pe rand mai multe redactii bucurestene.“

“Din punct de vedere media, promotia Timisoreana a beneficiat de o companie puternica de expunere pe TV dar si de sustinere tactica pe radio si outdoor”a afirmat  Daniel Ene, Media Planning Director, Zenith Media. Campania TV s-a desfasurat pe o perioada de 9 saptamani de expunere continua, “prezenta puternica din primele zile si mix de mesaje pe toata perioada promotiei” spuen Ene.

Seful motorului media al campaniei mai declara ca “selectia statiilor TV a fost generoasa, tinand cont de obiectivele de maximizare a reach-ului si frecventei efective de vizionare”. Planificarea a tinut cont de performantele si afinitatile oferite de programele TV dar a avut la baza principii solide de planning menite sa maximizeze performantele expunerii. “Sustinerea pe radio s-a facut prin doua retele puternice, Europa Fm si Kiss FM” spune el. “In mod tactic am folosit expunerea outdoor in Timisoara. Mesajele simple si explicative au fost expunse pe suporturile city lights in majoritatea statiilor RATB din Timisoara”.

“Ne putem mandri, pentru al doilea an consecutiv, cu un succes deplin” a adaugat Mihai Bonca, Junior Brand Manager Timisoreana. “Am inregistrat cea mai ridicata notorietate dintre promotiile care au avut loc in acesta vara pe piata berii, una din cele mai ridicate rate de raspuns din partea consumatorilor in raport cu promotile care au avut loc in ultimii ani in Romania si o crestere importanta a vanzarilor, comparativ cu anul precedent”

Desfasurata in perioada 15 iulie – 30 septembrie, campania promotionala Timisoreana a pus la bataie prin tragere la sorti 20 Dacia Logan precum si 10.000 x 12 can–uri Timisoreana oferite ca premii instant celor care au cumparat sticle si doze de Timisoreana de 0.5 l.

( Iulian Toma , info@adplayers.ro )

PUBLICITATE: