Daca oficial inca nu avem nicio comunicare privind agentiile participante, potrivit informatiilor adplayers de pana la aceasta ora, in debriefing-ul licitatiei Romtelecom & Cosmote au fost invitate agentiile GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett.
Participarea Ogilvy in consortiu cu Cap nu este cea mai mare surpriza a licitatiei. Nu ar fi pentru prima data cand agentia din grupul WPP s-a alaturat unei companii de publicitate locale pentru a face fata cerintelor unui cont de telefonie mobila extrem de solicitant pentru orice jucator de pe piata. Este vorba de administrarea creatiei Cosmote impreuna cu agentia Papaya ( va mai amintiti, printre altele, campaniile de imagine Cosmote sau spotul cu Radu Beligan semnate de Papaya).
Surpriza licitatiei ramane Leo Burnett, agentie al carei departament DTP este reunit in acelasi sediu, la acelasi nivel cu DTP-ul agentiei Publicis. Daca lucrurile nu se vor schimba, nu mare ar fi supriza ca, in cazul victoriei Leo Burnett, printurile Cosmote si Orange sa-si ia calea productiei de la doua birouri distanta, daca nu chiar din aceeasi sala de lucru. Va separa viitorul cont T Mobile cele doua agentii de publicitate daca va fi castigat de catre Leo Burnett? Urmariti adplayers. Probabil vom avea si raspunsuri oficiale.
Mai mult in Licitatii