McCann Bucuresti si Radio 21 lanseaza campania GO MONO , un experiment in care postul de radio isi propune sa incurajeze audienta sa asculte muzica intr-o singura casca, pe strada.
adplayers. info
46% dintre romani asculta muzica in casti in timp ce traverseaza strada, spun autorii campaniei GO MONO de la McCann Bucuresti si Radio 21 care le spun acultatorilor ca ascultarea pe strada a muzicii intr-o singura casca le poate salva viata.
“Ne-am dorit sa atragem atentia asupra unei probleme grave. Numarul de accidente in care au fost implicati tineri care ascultau muzica in casti s-a triplat in ultimii 6 ani”, a declarat Alexandru Vasile, Copywriter McCann Bucuresti.
Campania GO MONO este un experiment prin care Radio 21 isi propune sa incurajeze audienta ca, pentru a fi in siguranta in trafic, muzica se aude bine si intr-o singura casca, pe strada.
Proiectul si campania GO MONO a fost lansata astazi, pe 23 februarie, la matinalul Radio 21. Astfel “Dimineata'n mare fel cu Bogdan&Shurubel” postul de radio a emis exclusiv mono timp de 3 ore, pentru a se asigura ca cei care ii asculta in casti, pe strada, sunt atenti in acelasi timp si la ceea ce se petrece in jurul lor.
Campania GO MONO se va derula pe o perioada de 2 saptamani, timp in care vedete cum ar fi Delia, Calin Goia, Amna, Robert Toma, Mihail, Nicoleta Nuca sau Vanotek, vor sustine mesajul campaniei si ii vor incuraja pe cei care asculta muzica pe strada (la radio si nu numai) sa foloseasca o singura casca si sa ramana atenti la trafic.
Tot in aceeasi perioada, Radio 21 va premia ascultatorii care intra in jocul GO MONO si va avea activari speciale in online care sa sustina campania si care sa reaminteasca ascultatorilor sa ramana in siguranta in trafic.
Mai mult in Conturi