450 de candidaturi la 50 de trofee si 180 de manageri din 50 companii de top la Gala Premiilor PIATA
Miercuri, 05 Noiembrie 2014
 adplayers. Iulian Toma

Peste 450 de candidaturi pentru 50 de trofee - cu noua premii mai multe decat in anii anteriori, 180 de manageri de top din 50 de companii majore  FMCG, retail, advertising, research – sunt doar o parte din anvergura participarii industriei bunurilor de larg consum la Gala Premiilor PIATA. Evenimentul va avea loc in seara zilei de joi, 6 noiembrie, la Hotel Hilton din Bucuresti, incepand cu orele 19.00. 

Competitia recompenseaza  creativitatea, inovatia, eficienta si excelenta in afaceri a companiilor din industria bunurilor de larg consum, fiind sustinut si de AdPlayers in calitate de partener media. Intrecerea a luat startul cu 4 luni in urma, la 1 iulie 2014, cu depunerea cdelor peste 450 de candidaturi. Finalul Premiilor Piata il reprezinta decernarea trofeelor, dupa ce voturi a peste 800 de reprezentanti ai furnizorilor si retailerilor isi vor spune cuvantul.

Editia 2014 a Premiilor PIATA pastreaza metodologia traditionala de desemnare a castigatorilor – comerciantii voteaza candidaturile furnizorilor, iar furnizorii voteaza candidaturile comerciantilor -, pastreaza parteneriatul cu ISRA Center Marketing Research – coordonatorul procesului de votare –, dar aduce noutati importante in structura premiilor, si anume: sectiunea Cel mai bun partener (destinata furnizorilor), sectiunea Cel mai bun magazin, sectiunea Cel mai bun concept de magazin si sectiunea Creativitate instore – ultimele trei fiind destinate retaiilerilor .

Cele patru noi sectiuni de premii tin cont de evolutiile din industria bunurilor de larg consum, introducand in competitie noi criterii de evaluare a performantelor retailerilor si ale furnizorilor. De asemenea, echilibreaza numarul de sectiuni de premii destinate retailerilor precum si importanta furnizorilor in desemnarea castigatorilor: incepand din acest an, furnizorii decid castigatorii in sapte sectiuni in care candideaza retailerii, adica tot atatea sectiuni in care voturile retailerilor decid premiantii din randurile furnizorilor.

Premiile PIATA si Gala de decernare a acestora sunt organizate de Piata cu sprijinul ISRA Center –coordonatorul procesului de votare a candidaturilor – cu sprijinul partenerilor principali Carrefour, AdNote, MPC Trade Marketing Services, Coca-Cola HBC, Eco-Rom Ambalaje, Ursus Breweries, Albalact si Zuzu, Cris-Tim, Unilever si brandurile sale: Algida, Becel, Delikat, Dero, Dove si Domestos, Mondelez si brandurile sale: Milka, Poiana, Barni, Jacobs, Tassimo si Belvita. Agricola, Salbac si Domeniile Samburesti parte a Valvis Holding sunt parteneri gold ai Premiilor PIATA, iar parteneri media sunt AdPlayers, HotNews, IQads, Smark si eFin.

Alte detalii despre sectiuni de concurs si trofeele ce vor fi inmanate la Gala Premiilor Piata, pe pagina evenimentului.

Mai mult in Eveniment



PUBLICITATE: