(AdPlayers, Iulian Toma)
Fost cont Initiative cel putin in ultimii ani, contul de media MOL Romania a plecat de la inceputul lunii iulie la OMD Romania. Agentia de media din grupul Omnicom a castigat administrarea bugetului de media dupa o licitatie de media la care au participat mai multe agentii.
Evaluat anul trecut la 400-500.000 EUR, surse din piata de media aproximeaza investitiile in media din acest an la o valoare apropiata. Contactat de catre AdPlayers, Cristian Mucichescu, Managing Director OMD Romania, nu a comentat estimarea AdPlayers privind valoarea contului de media din acest an. Mucicescu a spus insa ca „Licitatia a fost un proces complex care a turat experienta echipei de media in categoria carburantilor”.
„Am ales OMD deoarece au dovedit o cunoastere aprofundata a pietei de media si au tinut cont de specificul activitatii noastre”, motiveaza alegerea agentiei Claudia Diaconu, Marketing Manager MOL Romania.
Grupul MOL deruleaza operatiuni in EMEA si statele membre CIS, avand peste 34.000 de angajati in intreaga lume. MOL are peste 1600 benzinarii in Europa, din care in Romania un numar de 126 de unitati.
Mai mult in Licitatii , Media Planning & Buying