Spoon administreaza un business nou reprezentand investitiile in media a 8 clienti recenti, derulati in parteneriate cu agentii de creatie cu care compania de media colaboreaza.
Contactata telefonic, Claudia Chirilescu (foto), General Manager al agentiei de media, nu a dezvaluit valoarea business-ului derulat, motivand ca „Nu valoarea bugetelor investite de fiecare dintre acesti clienti in 2010 au fost motivul pentru care Spoon a fost interesata de aceste parteneriate”. Potrivit informatiilor AdPlayers bugetele recent castigate ar putea aduce agentiei de media intre 400.000 si 500.000 EUR pe an.
Intrebata ce business a inregistrat agentia in prima jumatate a anului 2010, Claudia Chirilescu a afirmat pentru AdPlayers ca „Cifra de afaceri a agentiei Spoon pe primele sase luni din 2010 se situeaza in jurul valorii de 2,8 Milioane EUR”.
Printre clientii castigati de Spoon in partenerriat cu agentiile de creatie si strategie cu care lucreaza se numara: Medicover, Petprod si Euroministrorage - in parteneriat cu Rusu & Bortun Brand Growers, Acutil si Feminella Hyalosoft - in parteneriat cu HNC Healthcare Communication), Doldora Bazaar - in parteneriat cu Luna Promotions, si Transylvanian Buffalo in parteneriat cu CAP.
Infiintata in 2003, agentia de media Spoon ofera servicii de media pentru un portofoliu de clienti din care fac parte Actavis (in parteneriat cu agentia Notice), Acutil (cu agentia HNC), Arpis, Alexandrion (cu agentia GMP), Apa Nova (cu agentia GMP PR), bauMax, Delaco, Doldora (cu agentia Luna), Euroministorage, Genpact, Integral, Medicover, Petprod (cu agentia Rusu & Bortun), Farmec, Feminella Hyalosoft (cu agentia HNC), Transylvanian Buffalo (cu agentia Cap), Ulker (cu agentia Mercenar).
Mai mult in Licitatii