400.000-500.000 EUR Claritine la Mediaedge:CIA (MEC) si Evenimento
Luni, 31 Mai 2010


 ( AdPlayers, Iulian Toma )

Contul de marketing si comunicare Claritine 2010 al producatorului de medicamente MSD (dupa achizitia Schering Plough ) a fost castigat de curand de Mediaedge:cia (MEC) si Evenimento, potrivit unor surse din piata de publicitate.

Estimat de AdPlayers la 400.000 - 500.000 de euro pe an, Mediaedge:cia va adminisitra serviciile de media, iar Evenimento se va ocupa de adaptarea creatiei si de serviciile de BTL si PR. Contul de creatie, BTL si PR este aproximat de AdPlayers la 50-100 mii de euro.

Contactata de catre AdPlayers, Andreea Tocan (foto), managerul agentiei Evenimento, a confirmat castigarea conturilor de creatie BTL si PR. Pana la ora publicarii materialului, Bogdan Prajisteanu, managerul Mediaedge:cia, nu a putut fi contactat.

Potrivit informatiilor AdPlayers, contul Claritine a fost castigat de Mediaedge:cia si Evenimento dupa un proces de selectie local in care au mai fost invitate si fosta agentie de publicitate - Lowe & Partners cu agentia de media Initiative, la care s-au mai adaugat McCann Erickson cu media de la Universal McCann, si Saatchi & Saatchi cu Zenith Media.


PUBLICITATE: