(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
�Din c�te-mi aduc aminte, piata �n 2005 fusese estimata la 1,5 milioane de euro si, �n cele din urma, a ajuns undeva la 2 milioane�, a afirmat, pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, Beatrice Danis (foto), Managing Partner, BrandTailors vorbind despre piata de identitate, consultanta de brand si packaging din Rom�nia.
Piata: 3.8 - 4 milioane EUR �n 2006
�Pentru 2006 eu as paria pe 3.8 - 4 milioane de euro pentru ca nu vreau sa ma limitez doar la cifrele de afaceri ale putinelor companii de branding de pe piata rom�neasca�, sustine sefa companiei celui mai nou botezat jucator de pe piata de consultanta de brand.
�Sa nu uitam ca sunt multe agentii de publicitate care ofera servicii de branding fara sa aiba un departament sau o divizie specializata�, motiveaza Danis. ��n plus mai exista o multitudine de freelanceri si de shop-uri de design care, de ce nu, unora chiar le mai ies lucruri absolut de apreciat�, subliniaza sefa companiei BrandTailors.
BrandTailors vrea 12 � 15% din piata
�n acest an, directoarea companiei estimeaza, pentru BrandTailors, o cota de 12 � 15% din piata de consultanta de brand.
Legat de evolutia viitoare, Danis afirma: �despre cresterea lui 2007 fata de 2006 estimez ca va fi similara cu cea a lui 2006 versus 2005. Tin�nd cont de faptul ca au tot aparut anul acesta noi companii de consultanta de brand, se poate ca acesta crestere sa fie chiar mai mare�, conchide directoarea companiei.
�Registrul� BrandTailors
Despre statutul jucatorului pe piata de consultanta de brand, managerul a afirmat, pentru AdPlayers, ca BrandTailors este o companie independenta, cu actionariat 100% rom�nesc format din Bogdan Enoiu (40%), Janos Kurko (30%), Beatrice Danis (20%), Tinca Croitoru (10%).
Agentia este condusa de Janos Kurko � Creative Partner, care supervizeaza serviciile de creatie si productie si Beatrice Danis � Managing Partner, aceasta din urma superviz�nd echipele de consultanta, client service si dezvoltare business development.
Proiecte recente
Legat de cele mai recente proiecte pentru care a lucrat compania, pe l�nga parteneriatele �deja consacrate� cu Kandia-Excelent si Pambac, Danis spune ca anul acesta a �nceput proiectul de aliniere de portofoliu pentru Orkla Foods Romania.
Pa l�nga acestea, �Radio 21 si Europa FM au ales sa implementeze doua proiecte alaturi de noi si Geroaslan ne-a �ncredintat una dintre cele mai valoroase marci rom�nesti: Gerovital�, sustine ea. Si, tot anul acesta, consultantul a facut un prim proiect international pentru Bankia � marca de ap[ minerala detinuts de Coca-Cola Bulgaria.
Biografie, Beatrice Danis
Despre experienta �n comunicare, Beatrice Danis a afirmat, pentru AdPlayers, ca are aproape 10 ani de advertising petrecuti at�t �n agentii locale (Tempo) c�t si internationale (JWT, BBDO, Lowe/GGK), la care se adauga 3 ani �n McCann Erickson pe pozitia de Account Director.
�Marturisesc ca m-am �ndragostit de c�teva piete, respectiv: personal care, food si confectionery�, afirma Beatrice Danis. �Pe ultima categorie mentionata chiar am reusit sa c�stig 3 premii Effie �n ultimii doi ani cu brand-urile Kandia si Rom�, precizeaza managing partner-ul BrandTailors.
.

