(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
“Din câte-mi aduc aminte, piata în 2005 fusese estimata la 1,5 milioane de euro si, în cele din urma, a ajuns undeva la 2 milioane”, a afirmat, pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, Beatrice Danis (foto), Managing Partner, BrandTailors vorbind despre piata de identitate, consultanta de brand si packaging din România.
Piata: 3.8 - 4 milioane EUR în 2006
„Pentru 2006 eu as paria pe 3.8 - 4 milioane de euro pentru ca nu vreau sa ma limitez doar la cifrele de afaceri ale putinelor companii de branding de pe piata româneasca”, sustine sefa companiei celui mai nou botezat jucator de pe piata de consultanta de brand.
„Sa nu uitam ca sunt multe agentii de publicitate care ofera servicii de branding fara sa aiba un departament sau o divizie specializata”, motiveaza Danis. „În plus mai exista o multitudine de freelanceri si de shop-uri de design care, de ce nu, unora chiar le mai ies lucruri absolut de apreciat”, subliniaza sefa companiei BrandTailors.
BrandTailors vrea 12 – 15% din piata
În acest an, directoarea companiei estimeaza, pentru BrandTailors, o cota de 12 – 15% din piata de consultanta de brand.
Legat de evolutia viitoare, Danis afirma: „despre cresterea lui 2007 fata de 2006 estimez ca va fi similara cu cea a lui 2006 versus 2005. Tinând cont de faptul ca au tot aparut anul acesta noi companii de consultanta de brand, se poate ca acesta crestere sa fie chiar mai mare”, conchide directoarea companiei.
„Registrul” BrandTailors
Despre statutul jucatorului pe piata de consultanta de brand, managerul a afirmat, pentru AdPlayers, ca BrandTailors este o companie independenta, cu actionariat 100% românesc format din Bogdan Enoiu (40%), Janos Kurko (30%), Beatrice Danis (20%), Tinca Croitoru (10%).
Agentia este condusa de Janos Kurko – Creative Partner, care supervizeaza serviciile de creatie si productie si Beatrice Danis – Managing Partner, aceasta din urma supervizând echipele de consultanta, client service si dezvoltare business development.
Proiecte recente
Legat de cele mai recente proiecte pentru care a lucrat compania, pe lânga parteneriatele “deja consacrate” cu Kandia-Excelent si Pambac, Danis spune ca anul acesta a început proiectul de aliniere de portofoliu pentru Orkla Foods Romania.
Pa lânga acestea, “Radio 21 si Europa FM au ales sa implementeze doua proiecte alaturi de noi si Geroaslan ne-a încredintat una dintre cele mai valoroase marci românesti: Gerovital”, sustine ea. Si, tot anul acesta, consultantul a facut un prim proiect international pentru Bankia – marca de ap[ minerala detinuts de Coca-Cola Bulgaria.
Biografie, Beatrice Danis
Despre experienta în comunicare, Beatrice Danis a afirmat, pentru AdPlayers, ca are aproape 10 ani de advertising petrecuti atât în agentii locale (Tempo) cât si internationale (JWT, BBDO, Lowe/GGK), la care se adauga 3 ani în McCann Erickson pe pozitia de Account Director.
“Marturisesc ca m-am îndragostit de câteva piete, respectiv: personal care, food si confectionery”, afirma Beatrice Danis. „Pe ultima categorie mentionata chiar am reusit sa câstig 3 premii Effie în ultimii doi ani cu brand-urile Kandia si Rom”, precizeaza managing partner-ul BrandTailors.
...