Liderii de proiecte de voluntariat din Generatia Z pot incarca proiecte non-profit pe platforma https://whatwevalue.telekom.com/ro-RO , se pot conecta cu colegii si pot atrage voluntari in proiectele lor. Telekom Romania Mobile va sprijini fiecare proiect castigator cu produse in valoare totala de 35.000 de euro.
AdPlayers. Info
82% dintre membrii Generatiei Z la nivel global spun ca sunt activi intr-un fel sau altul atunci cand vine vorba de advocacy si activism, cea mai mare motivatie fiind impactul asupra comunitatii, prietenilor si familiei, potrivit cercetarilor Telekom.
Telekom Romania Mobile, impreuna cu Detusche Telekom, isi propune sa sustina voluntariatul in randul Generatiei Z, pentru care implicarea in probleme sociale sau de mediu este foarte importanta, anunta compania.
#WhatWeValue este o platforma digitala globala cu acces gratuit, la care comunitatile Gen Z angajate social se pot conecta, pot invata de la lideri cu experienta in actiuni sociale, isi pot amplifica propriile proiecte de voluntariat, pot descoperi oportunitati si pot avea sansa de a castiga un sprijin personalizat si individualizat suplimentar din partea Telekom. Platforma utilizeaza tehnologia NFT pentru a transforma conectivitatea digitala in valoare reala.
O comunitate digitala si un NFT pentru "bine”
Platforma este deschisa liderilor de proiecte de voluntariat cu varste cuprinse intre 18 si 30 de ani, din toata Europa, pentru a-si gazdui propriile proiecte de voluntariat. Proiectele care indeplinesc criteriile necesare vor fi prezentate in platforma. Printre categoriile diverse pentru care se accepta proiecte, se numara egalitatea de gen, rasiala si sociala, apararea drepturilor persoanelor cu dizabilitati, schimbarile climatice, regenerarea urbana, migratia si multe altele.
Odata verificati, liderii de proiect primesc un "Value", un POAP NFT care le ofera acces exclusiv la resurse valoroase, inclusiv un grup Discord dedicat discursurilor si conversatiilor live cu experti in voluntariat, cum ar fi Bart Staszewsk, gazduite de Jacqueline Azah. Un NFT POAP (Proof of Attendance Protocol) este NFT care dovedeste participarea la un proiect sau la o experienta si nu are un impact negativ asupra mediului, ca in cazul altor NFT-uri.
„Prin acest program Telekom Mobile va oferi sprijin tangibil proiectelor castigatoare, contribuind in mod direct la consolidarea cauzelor lor de voluntariat. Compania s-a angajat deja sa ofere sprijin real pentru proiecte importante, prin crearea unei campanii digitale dedicate de recrutare a voluntarilor, pentru a stimula participarea si furnizarea de echipamente specializate”, a declarat Ruxandra Rau, Director Brand & Communication Strategy, Telekom Romania Mobile.
Comunitatea online #WhatWeValue poate "stimula" (like, share si follow) proiectele prezentate, ceea ce are un impact asupra "valorii" (clasamentului) proiectului in ansamblu. La sfarsitul fiecarei luni, cele ”mai valoroase" doua proiecte vor primi sprijin personalizat din partea Telekom Mobile pentru a le sustine cauzele.
Platforma gazduieste deja peste 50 de proiecte
Dupa o lansare ”silentiosa” in iunie 2022, platforma gazduieste deja peste 50 de proiecte diverse din peste 10 tari diferite: de la prima fundatie poloneza care lupta impotriva saraciei si a excluziunii sociale, pana la o echipa care foloseste Inteligenta Artificiala pentru a sprijini copiii cu deficiente de vorbire si de auz din Republica Ceha sau o platforma folosita de persoanele cu deficiente de vedere pentru a descoperi noi prieteni si experiente din Romania.
"Suntem in mod constant surprinsi de aceasta generatie constienta din punct de vedere social si orientata spre actiune", spune Ulrich Klenke, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom. "Voluntariatul este un exemplu cheie al modului in care tinerii folosesc tehnologiile conectate pentru a crea actiuni in lumea reala si pentru a ne transforma vietile in bine. Noi numim acest lucru "optimism digital". Cu #WhatWeValue, continuam sa ne demonstram angajamentul fata de Generatia Z, valorificand tehnologiile web3 pentru a supraalimenta cauzele care conteaza cel mai mult pentru ei."
#WhatWeValue va fi sustinut de o serie de activitati gazduite pe site-ul de socializare Discord. Pe parcursul a 12 saptamani, vor avea loc o serie de discutii, conversatii si povesti inspirate de la experti in voluntariat pentru tineri, precum Amy & Ella Meek si nu numai.
Platforma face parte dintr-un program de activitati in curs de desfasurare pe care Deutsche Telekom l-a dezvoltat in mod special pentru a le oferi tinerilor posibilitatea de a se dezvolta prin intermediul tehnologiilor conectate. Ca parte a unui angajament continuu de sustinere a Generatiei Z, #WhatWeValue vine in continuarea campaniilor #WhatWeDoNext si #WeAreFutureproof derulate de Telekom, ambele campanii subliniind valoarea unica a primei generatii de adevarati nativi digitali in construirea unei lumi mai bune.
Campania digitala va fi lansata cu un film regizat de premianta Oliva Kastebring, in care apar tineri voluntari reali si care se bazeaza pe acronimul "NFT" pentru a crea o legatura emotionala cu adevaratul potential al tehnologiilor web3. Filmul va fi difuzat pe platforme de socializare relevante pentru Gen Z, inclusiv Instagram, Twitch, Snapchat, Spotify si Tik Tok.
"In ciuda faptului ca se confrunta cu provocari societale uriase, tanara generatie ia in serios responsabilitatea sociala - ei fac campanii, militeaza, se straduiesc si actioneaza pentru a aduce adevarata schimbare pe care doresc sa o vada in lume", a declarat Jacqueline Azah, activista de tineret si sustinatoare a proiectului. "Exista adesea o perceptie ca prin intermediul online-ului nu se ajunge la schimbari reale in lume, dar in realitate, tehnologia conectata a facut infinite posibilitatile de actiune voluntara."
Cei interesati sa trimita un proiect ori sa afle mai multe despre platforma #WhatWeValue a Telekom Romania Mobile, va rugam sa vizitati https://whatwevalue.telekom.com/ro-RO .
Mai mult in Campanii, Responsabilitate Sociala, CSR, Telecom