Credit. Kaufland Summer TV / v8
Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de festival, din spatele ecranelor de smartphone.
AdPlayers. Info
31.1 milioane de vizualizari si sute de clipuri pe Kaufland Summer TV. Postul TV online lansat de lantul de magazine si agentia v8 si Kaufland au adus festivalurile pe telefoane.
Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de festival, din spatele ecranelor de smartphone.
Agentia full-service de publicitate v8 a venit cu propunerea de a aduce mai aproape de publicul tanar evenimentele muzicale ale verii, prin limbajul Social Media: Reel-uri, Story-uri, si live-uri pe YouTube si pe TikTok . Astfel, s-a nascut Kaufland Summer TV, postul TV de festival, care a avut o grila proprie cu formate ca Festival Food Recipes cu Chef Sam, Festival Mocktails cu Gache, Intrebare sau Provocare cu Speak & Stefania, Festival Dance Moves cu Alina Duma, Backstage Acces cu Codin Maticiuc sau Rate My Outfit cu Catalin Botezatu.
„Ne-am dorit sa ne conectam cu publicul tanar cu ocazia festivalurilor muzicale din vara aceasta. Nu e usor sa urci pe main stage-ul vizibilitatii digitale. Solutia noastra a fost sa democratizam aceste evenimente aducandu-le astfel mai aproape de comunitatea noastra, prin ore intregi de live-uri cumulate si o abordare creativa care sa starneasca interesul", a spus Silviu Buidan, Head of Digital Marketing, Kaufland.
Emisiunile au fost fie live-uri de 20-30 de minute (pe TikTok la Neversea si pe YouTube la UNTOLD), fie pastile de continut pe canalele Kaufland, iar comunicarea a inclus OOH-uri in puncte importante, spot-uri TV, radio si ad-uri in digital, prin care s-a comunicat lansarea inainte de cele doua festivaluri.
https://www.tiktok.com/@kauflandromania/video/7117200339983502598?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1
„Chiar daca lumea se schimba si micile ecrane iau locul ecranelor clasice de TV, tot posturile TV raman principalii mentori ai romanilor cand vine vorba de formate preferate. Pornind de la aceasta premisa, am creat prima grila de programe Kaufland Summer TV, analizand formatele clasice de pe principalele canale TV, pe care ulterior le-am redat jucand dupa regulile din SoMe. E interesant sa pui pe foaie toate formatele clasice de TV si sa iti imaginezi cum ar suna ele daca ar fi sa le regandesti pentru Gen Z, in special pe vertical", a spus Adina Stanescu, Creative Director, v8.
https://www.tiktok.com/@kauflandromania/video/7118027965794979077?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1
https://www.tiktok.com/@kauflandromania/video/7118447703499066629?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1
Initiatorii proiectului si-au dorit ca postul Kaufland Summer TV sa se transform in cel mai variat post TV de pe TikTok si de pe YouTube, in perioada desfasurarii festivalurilor.
„Am pornit cu multe semne de intrebare la drum. O sa mearga? Nu o sa mearga? Mai este loc de o noua televiziune? (sau Cine isi doreste o noua televiziune?) Dar fanii brandului ne-au linistit imediat. Initiativa noastra de a democratiza festivalurile a prins bine, bine si, prin implicarea comunitatii, am reusit sa crestem pagina cu plus 27.837 useri noi. Inca ne mai uitam, din cand in cand, la engagement-ul si la reach-ul campaniei, in zilele in care avem nevoie de un boost de incredere", a motivat Alexandra Coanca, Account Manager, v8.
Kaufland Summer TV nu s-a rezumat doar la a democratiza festivalurile in online, ci a si oferit mii de bilete la Neversea si la UNTOLD prin giveaway-uri, concursuri si promotii, precum challenge-ul de pe TikTok „The Neverseen Influencer”, in care cele mai originale sau amuzante TikTok-uri legate de Kaufland au fost premiate cu abonamente duble la Neversea. De asemenea, cel mai original TikToker va fi premiat cu un contract de imagine, pe un an, cu Kaufland.
https://www.tiktok.com/@kauflandromania/video/7112063707655490822?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1
Potrivit autorilor proiectului, Kaufland Summer TV a adunat 31.1 milioane de vizualizari si sute de clipuri de la pretendenti care s-au filmat fie de acasa, fie din magazinele Kaufland sau direct de pe plaja de la Neversea.
v8
Agentia v8 este un business 100% romanesc, infiintat in 2013, pozitionandu-se in piata ca agentia care ofera clientilor sai campanii care dau dovada de curaj atat din punct de vedere creativ, cat si strategic, sub sloganul „ideas for growth”. Din 2013 pana in prezent, printre clientii din portofoliul v8 se numara companii si marci precum Kaufland, Sensiblu, Omniasig, Orange, Sanofi, Cris-Tim, BRD, Napolact, Vodafone, Radio Guerilla, Johnson&Johnson, Dr. Oetker, Bioderma, Park Lake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva.
Credite complete Kaufland Summer TV
Echipa V8
Adina Stanescu – Creative Director
Andreea Siran – Senior Copywriter
Paul Craciunescu - Copywriter
Adriana Paulica – Art Director
Rares Boghiu – Art Director
Alexandra Coanca – Account Manager
Corina Angearu – Client Service Director
Andrei Dragu – Chief Operations Officer
Ionut Andrei – GM & Strategy Director
Echipa Kaufland
Alina?Roxana Golopenta – Marketing Director
Silviu Buidan - Head of Digital Marketing
Maria Ionescu - Senior Marketing Specialist
Valeria Romanciuc - Social Media Marketing Specialist
Iustin-Razvan Motei - Social & Online Marketing Specialist
Cosmin Ezaru – Creative Marketing Director
Mai mult in Campanii, Digital, Retail