Estimat de surse AdPlayers apropiate contului la 300-400 mii EUR, bugetul de comunicare pentru marca de apa minerala Bilbor (URBB) este administrat de agentiile Publicis Romania (creatie & strategie) si Mediaedge:cia (servicii de media).
Contactati de catre AdPlayers oficialii de comunicare ai producatorului nu au dezvaluit bugetul, dar nici nu au comentat estimarea. Campania Bilbor a debutat pe 25 iunie si se va desfasura la nivel national, folosind un mix de media ce include TV, OOH si presa.
Creatia a fost castigata de agentia de publicitate din grupul condus de Teddy Dumitrescu, dupa o licitatie care a avut loc in prima parte a acestui an. Producatorul apei minerale nu a dezvaluit agentiile participante in procesul de selectie.
Potrivit informatiilor AdPlayers, grupul URBB lucreaza in prezent cu agentiile Mediaedge:cia (Media), Publicis Romania, Graffiti BBDO (Creatie si Strategie), Prospero (BTL / Promotions ), si Rogalski Grigoriu (Public Relations).
Conform reprezentantilor agentiei Publicis, strategia de comunicare dezvoltata s-a axat pe pozitionarea apei minerale prin pozitionarea zonei ei de origine: tinutul pur, curat, neatins al Bilborului. Zona de provenienta, taramul izolat, protejat de lege si de natura insasi prin bariere naturale - munti si paduri- au fost caracteristicile care au constituit si punctul de plecare pentru ideea creativa a campaniei.
La promovarea Bilbor au participat, din partea Publicis Romania, Razvan Capanescu – Creative Director, Dragos Ometita – Art Director, Cezar Panait – Copywriter, Camelia Efrimov – A/V Producer Manager, Liviu Efrimov – A/V Producer, Catalin Albu – Group Account Director, Kati Szasz – Account Manager si Victor Maier – Junior Account Executive. Vocea din spotul TV ii apartine actorului Vladimir Gaitan.
Mai mult in Licitatii,